استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم تلاش شبانه روزی و کوشش مستمر مدیران برای تحقق پیشبرد امور گفت : مردمی بودن و مردمی ماندن فضیلتی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام بر این موضوع تأکید داشتند .

بهمن امیری مقدم با اشاره به اهمیت و فضیلت شب قدر و آروزی توفیق بهره مندی این شب، گفت : شب قدر فرصتی برای خودسازی است.

به گفته استاندار کرمانشاه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و خطاب به فرمانداران و بخشداران امروز تقویت امید در جامعه و کار و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم اهمیت و ضرورت دارد و ناامید کردن مردم به فرمایش معظم له جفا به مردم، کشور و انقلاب است.

تقوا، خیرخواهی، احساس مسوولیت در قبال جامعه، و توجه به ترویج فرهنگ نماز از شاخص‌های عنوان شده است و مدیران برای پیشبرد امور باید تقوای شخصی، اجتماعی و سیاسی را مدنظر قرار دهند تا به عنوان انسانی با اخلاص در مسیر خدمتگزاری به مردم نهایت کوشش و تلاش را خالصانه و صادقانه بکارگیرند.

مدیران همیشه باید در کنار مردم و همراه مردم باشند، زیرا مسیر پیشرفت با این همراهی تسهیل می‌شود؛ پس باید زمینه مشارکت مردم و همراهی برای پیشبرد اهداف فراهم شود.

 یکی از مبانی مهم انقلاب اسلامی ایران، تأکید بر نقش مردم است. مردم سرمایه‌های واقعی به شمار می‌آیند و برهمین اساس این همدلی و همراهی مردم و مسوولان می‌تواند به رفع مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف کمک کند.

هر زمان مردم در صحنه حضور داشته‌اند که نمونه‌های بسیاری را از این همدلی و همبستگی در کشور داشته ایم از دفاع مقدس گرفته تا مشارکت در مقابله با بیماری کرونا، مشکلات کمتر شده است.

«مردمی بودن» فضیلتی است که شاخص‌های مهم آن از سوی رهبری تبیین شده و باید در دستورکار مدیران قرار گیرد. ایشان مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.