پارسال با صدور پنج پروانه بهره برداری صنعتی در سربیشه، برای ۱۹۹ نفر شغل ایجاد شده است.

ملایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه گفت: در سال ۱۴۰۰ پنج پروانه بهره‌برداری صنعتی به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان در این شهرستان صادر شده است و با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری، برای ۱۹۹ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

او گفت: پارسال ۴۳ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۳۹ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۳۱ نفر صادر شده است.

ملایی گفت: اکنون۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۳۲ میلیارد تومان در شهرستان مرزی سربیشه وجود دارد و تاکنون ۷۴ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش­‌بینی سرمایه­‌گذاری بیش از سه هزار میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۵۷۰ نفر صادر شده است.

شهرستان سربیشه با موقعیت جغرافیایی مناسب و استعداد‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی بالقوه از ظرفیت توسعه و سرمایه­‌گذاری مناسبی برخوردار است و یک شهرک و ۲ ناحیه صنعتی به مساحت ۹۳ هکتار در این منطقه وجود دارد که از زیرساخت‌های نسبی برای استقرار واحد‌های صنعتی برخوردار هستند.

قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در مجاورت مرز رسمی ماهیرود از دیگر زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و استقرار واحد‌های تولیدی در این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.