امام جمعه زاهدان گفت: انجام تکالیف دینی و استفاده از فرصت‌هایی همچون شب‌های قدر از راه‌های رسیدن به تقوای الهی است.

 نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) به ذکر مصیبت و بیان خطبه ۱۸۲ نهج البلاغه پرداخت و انجام صحیح تکالیف دینی و استفاده درست از فرصت‌ها به خصوص در شب‌های قدر را از راه‌های رسیدن به تقوای الهی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی به تهاجم و توطئه همه جانبه جهاد کفر و استکبار به مسلمانان، از جمله کشتار مسلمانان در فلسطین، اهانت به قرآن کریم در سوئد و انفجار مدارس و مساجد در افغانستان در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این جنایات نشان از استیصال استکبار در برابر منطق قوی اسلام و قرآن دارد.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: دشمنان از مراکز علمی و دینی احساس خطر می‌کنند از اینرو به آن‌ها حمله می‌کنند و ما باید در برابر این هجمه‌ها مقاوم و قوی عمل کنیم.

او  به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز اشاره و از این مجموعه به سبب خدمات گسترده، از تامین امنیت تا عمران و آبادانی قدردانی کرد.

امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از خطبه‌ها با خواندن و تفسیر دعای ۴۴ صحیفه سجادیه گفت: در دستورات دینی تاکید شده نه تنها از حرام بلکه از شبهات نیز باید پرهیز شود تا مبادا به گناه آلوده شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار