مدیرکل آموزش و پرورش فارس از دانش آموزان و فرهنگیان فارس خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنند.

محمد خلیل عسکری گفت: روز جهانی قدس از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل است که لرزه بر بنیان سیاست‌های امریکا و اسراییل و صهیونیزم جهانی انداخته است.

او گفت: فلسفه آموزش و پرورش برگرفته از دین است و باید انسان‌هایی که در ان کار می‌کنند متخلق به اخلاق دینی باشند تا بر روی مخاطبان اصلی که دانش اموزان است تاثیر مطلوب گذاشته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تولید محتوا‌های جذاب برای مخاطبین اموزش و پرورش که عمدتا دانش آموزان و فرهنگیان هستند درخصوص راهپیمایی روز قدس از جمله اقداماتی است که باید مورد توجه بخش‌های مختلف اموزش وپرورش قرار گیرد.

عسکری گفت: محور فعالیت‌ها باید دانش آموزان باشند، به نحوی برنامه ریزی شود تا مسئولیت بر عهده آن‌ها گذاشته شود و این مهم از تاکیدات سند تحول بنیادین در تربیت چند ساختی دانش آموزان هم هست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ظرفیت روز قدس ظرفیت بزرگ تبلیغی است که باید به نحو درستی هم از قبل، حین و بعد از آن درجهت آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

راه اندازی پویش مجازی (القدس لنا)

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز از برگزاری برنامه‌های مختلف برای این روز خبرداد.

جهانبخش بانشی از راه اندازی پویش مجازی (القدس لنا) با هدف تولید و انتشار محتوا‌های فرهنگی، هنری و مسابقات کتابخوانی، عکس و نقاشی متناسب با روز قدس خبر داد و گفت: نحوه شرکت در این برنامه‌ها به زودی اعلام می‌شود.

ناصر جوکارمسئول بسیج فرهنگیان استان فارس نیز گفت: جامعه بزرگ فرهنگیان بسیجی سراسر استان امادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کرده اند.

بنا بر اعلام ستاد بزرگداشت مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۱، مراسم راهپیمایی این روز در نهم اردیبهشت ماه و مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان فارس و خصوصا شهر شیراز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.