کاهش موارد مثبت فوت شدگان کرونا در هفته اخیر در ۲۳ استان کشور گزارش شده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در هفته اخیر شاهد افزایش بیماران بستری ناشی از کرونا در استان سمنان بوده‌ایم. در عین حال در هفته ۱۱۳ همه‌گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۱۲۱۱۰ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۲۰۹۰  نفر و تعداد موارد فوتی جدید ۲۰۴ نفر بوده است.

روند بستری و فوت در کشور

موارد کرونا در استان ها

موارد بستری و فوت کرونا

مرور همه‌گیری در استان‌های کشور تا پایان هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱

تهران

در استان تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۷۷۴، تعداد موارد بستری جدید ۴۱۴ و تعداد موارد فوتی‌های جدید ۵۱ نفر بوده است.

همچنین در استان تهران، در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بالاتر است.

بستری و فوت در استان تهران

خراسان شمالی

در هفته اخیر روند بستری و فوت استان نزولی بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط  کشور بالاتر است.

بستری و فوت در استان خراسان شمالی

یزد

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بیشتر است.

بستری و فوت کرونا در استان یزد

لرستان

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور پایین‌تر است.

بستری و فوت در استان لرستان

خراسان جنوبی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط  کشور بالاتر است.

بستری و فوت در استان لرستان

مرکزی

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت استان مرکزی

ایلام

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر استان در این هفته صفر بوده است.

بستری و فوت در استان ایلام

سمنان

روند بستری افزایش و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از حد متوسط کشور پیشی گرفته ومیزان مرگ‌ومیر استان در این هفته صفر بوده است.

بستری و فوت در استان سمنان

کرمان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان کرمان

گیلان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور بالاتر است.

بستری و فوت کرونا در استان گیلان

چهارمحال و بختیاری

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت در استان چهارمحال و بختیاری

کهگیلویه و بویراحمد

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری در حد متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر در این هفته صفر بوده است.

بستری و فوت کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد

آذربایجان شرقی

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان نزولی بوده است. بروز موارد بستری از متوسط کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط کشور است.

بستری و فوت در استان آذربایجان شرقی

همدان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش داشته است. بروز موارد بستری در حد متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان همدان

آذربایجان غربی

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان ایستا مانده است. بروز موارد بستری در حد متوسط کشور و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور بیشتر است.

بستری و فوت کرونا در آذربایجان غربی

کرمانشاه

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش نشان می‌دهد. بروز موارد بستری در حد متوسط کشور و مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور پیشی گرفته است.

بستری و فوت در استان کرمانشاه

فارس

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان ثابت مانده است. میزان بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ و میر استان در حد متوسط کشور است.

بستری و فوت در استان فارس

خراسان رضوی

روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ استان در حد متوسط کشور است.

بستری و فوت استان کرمانشاه

مازندران

در هفته اخیر موارد بستری کاهش یافته و فوت استان ثابت مانده است. میزان بروز موارد بستری در حد متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان مازندران

قم

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان قم

بوشهر

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری پایین‌تر از متوسط کشور و میزان مرگ‌ومیر استان در این هفته صفر بوده است.

بستری و فوت کرونا در استان بوشهر

خوزستان

در این هفته موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط کشور است.

بستری و فوت کرونا در خوزستان

قزوین

در این هفته موارد بستری ایستا بوده و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت در استان قزوین

هرمزگان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش مختصری داشته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان هرمزگان

اصفهان

در این هفته موارد بستری کاهش یافته و موارد فوت استان افزایش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط کشور است.

کاهش آمار فوت شدگان کرونا در ۲۳ استان/ ۴ استان هیچ فوتی در هفته گذشته نداشتند

گلستان

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بستری از متوسط  کشور کمتر و میزان مرگ و میر استان در حد متوسط کشور بوده است.

بستری و فوت کرونا در استان گلستان

اردبیل

در هفته اخیر روند بستری استان کاهش یافته و فوت ثابت مانده است. میزان بروز استان از متوسط کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر در حد متوسط کشور است.

بستری و فوت کرونا در استان البرز

البرز

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان البرز

زنجان

در هفته اخیر روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط کشور کمتر است.

فوت و بستری کرونا در استان زنجان

کردستان

در هفته اخیر موارد بستری کاهش و فوت استان افزایش مختصر نشان می‌دهد. بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر استان از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان کردستان

سیستان و بلوچستان

در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بیماران بستری و میزان مرگ و میر از متوسط کشور کمتر است.

بستری و فوت کرونا در استان سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمار این را بدهید که هر شخص فوت شده چند دوز واکسن زده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
استانهای با واکسن کمتر مثل سیستان‌وبلوچستان، مبتلا و مرگشان هم کمتره؟!
Iran (Islamic Republic of)
لاغت
۱۶:۵۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
ضمن تقدیر وتشکر از مسیولان وزارت بهداشت در دوسال گذشته جهت پیشگیری وتزریق واکسن کرونای هموطنان عزیز وسایر ساکنان ایران که زحمت زیادی را متحمل شدند باید اذعان کرد که وظیفه انسانی قانونی شرعی طبیعی هر انسان وهرایرانی هست که تمام بستگان اشنایان وهر انسانی که با او ارتباط وگفتگو دارد از او سوال کند که دوز سو م واکسن را زده یانه واصرار بورزد که حتما واکسن دوز سوم را بزند تا از اتهام قتل یک انسان همنوع خودش ویا حتی خودش مبرا باشد وگرنه کسی اقدام به تزریق واکسن دوز های سه گانه نکرده باشد در کشتن ومردن هموطن خود سهیم هست چه بخواهد چه نخواهد نزدن واکسن کاامل همان وبرگشت این ویروس قاتل همان!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
هموطن گرامی، واکسن باید خودش اثرگذاری داشته باشد یعنی بدرستی و کامل کسی را که واکسن زده ایمن کند و حالا که این کار را نمیکند، یه جای کار میلنگه! این واکسنها آزمایشی هستند و عوارض و کشنده بودنشان واضح است، لطفا بیایید همگی کمی بیشتر فکر کنیم و ناخواسته در جهت منافع مافیای واکسن حرکت نکنیم. باتشکر.
آخرین اخبار