مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: میزان اهداء خون طی ماه رمضان در استان زنجان افزایش یافته و کمبودی در فرآورده‌های خونی در این استان وجود ندارد.

اسدی از افزایش میزان اهداء خون طی ماه رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر کمبودی در فرآورده‌های خونی در این استان وجود ندارد.

او بر لزوم تداوم اهداء خون تا پایان ماه رمضان در استان تأکید کرد و گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی یک نیاز دائمی و همیشگی است و از مردم استان درخواست می‌شود اگر توانایی جسمی برای  اهداء خون را دارند حتما این کار را انجام دهند.

مدیرکل انتقال خون استان زنجان بااشاره به اینکه فر هنگ سازی اهداء خون مستمر نیاز به زمان دارد، گفت: اهداء خون یک سرمایه فرهنگی مهم است  که باید در طول سال به صورت مستمر انجام شده و تنها مختص مناسبت‌ها نباشد.

اسدی می گوید: بستر ثبت نام اهداء کنندگان از طریق اهداء کنندکان خون، در سامانه نوبت دهی اهداء خون ثبت نام کندسایت اعلامی به آدرس http://nobatdehi.ibto.ir فراهم شده است.

او گفت: اهداء کنندگان با ثبت نام در این سایت و تعیین تاریخ و زمان دلخواه بدون هیچگونه معطلی می‌توانند خون خود را به نیازمندان اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.