سرپرست بهزیستی کردستان گفت: در راستای ایجاد حس همبستگی میان خیرین و مسئولان، پویش در محضر، ولی نعمتان، شب‌های ماه رمضان در مراکز بهزیستی برگزار می‌شود.

حسین رسولی گفت: پویش "در محضر، ولی نعمتان" از دهه دوم رمضان در مراکز بهزیستی استان آغاز شده و در شب‌های قدر خود بیشتر اوج گرفت.

سرپرست بهزیستی کردستان  گفت:ضیافت افطاری، گفت و گوی نزدیک با مددجویان در قالب بازدید و سرکشی مسئولان و خیرین از منزل مددجویان و مراکز شبانه روزی بهزیستی و هم اندیشی و تعامل مسئولان برای مساعدت مددجویان از برنامه‌هایی است که در قالب این پویش انجام می‌شود.

او می گوید: پویش در محضر، ولی نعمتان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و هر شب در یکی از مراکز بهزیستی و یا شبانه روزی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و هدف اصلی آن ایجاد حس همبستگی میان خیرین و مسئولان است.

رسولی گفت: همچنین برگزاری پویش ضیافت مهربانی از دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان می باشد،این پویش از جمله کار‌های خیرخواهانه است که در قالب آن، نذورات، صدقات، زکات و کمک‌های خیرین جمع آوری و در بین مددجویان، ایتام، معلولان و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش توزیع می‌شود.

سرپرست بهزیستی کردستان  گفت: برای اجرای این پویش ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان، ۵۳ مرکز مثبت زندگی، ۹۰ موسسه خیریه تحت نظارت، ۵۰ مرکز شبانه روزی شامل مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست، مراکز شبانه روزی معلولان، بیماران روانی، سالمندان و کمپ‌های ترک اعتیاد بصورت شبانه روزی آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

او می گوید:خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا بصورت غیرحضوری و با ارسال کد دستوری *۶۶۵۵*۲۲۲۸۸* کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند تا در بین نیازمندان توزیع شود.

 پویش "در محضر ولی نعمتان" از اول ماه رمضان در کردستان  آغاز شده است،

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.