مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:ازابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

صالحی گفت: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد درحوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی و تقویت مسئولیت پذیری در آن ها است، گفت: بر اساس آمار‌های موجود ۱۰۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت این استان به مددجویان  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های  تحت حمایت این نهاد را از ابتدای امسال تاکنون، بیش از یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن، درمان وفرهنگی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه طبق آمار‌های موجود ۷۶ مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد از ابتدای امسال  تاکنون در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، گفت: به همین منظور بیش از یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان از محل منابع صندوق امداد ولایت در قالب وام کارگشایی و ضروری از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان عزیز تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه از محل تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای  امسال تاکنون برای هفت خانواده نیازمند زنجانی اشتغالزایی شده است، گفت: به همین منظور ۱۷۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای  امسال تاکنون۲۰۰ میلیون تومان از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان   به منظور کمک به تأمین مسکن و ودیعه مسکن خانواده‌های  تحت حمایت بوده است.

صالحی گفت: تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات معوض و هم افزایی آن با خدمات بلاعوض این نهاد زمینه اثربخشی خدمات ارائه شده در بخش‌های مختلف از این طریق افزایش یافته و تسهیل گری لازم در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.