حسینی خبر داد

اعزام ایثارگران زیر ۶۵ سال به حج تمتع

مدیرکل امور اردویی بنیاد شهید گفت: ایثارگرانی که در سال ۱۳۹۹ برای حج تمتع نام نویسی کرده‌اند و زیر ۶۵ سال سن دارند می‌توانند ثبت نام کنند.

سید مستجاد حسینی گفت: ایثارگران باید در بنیاد شهید دارای پرونده ایثارگری باشند، همچنین والدین معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در اولویت اول اعزام هستند و ایثارگران واجد شرایط ثبت‌نام کننده در حج سال ۱۳۹۹ پس از اعلام سازمان حج و زیارت، به مدت یک هفته فرصت خواهند داشت برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند.

به گفته مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران،  زائران قبل از اعزام به حج تمتع باید سه دوز واکسن تزریق کرده باشند.

او گفت: مطابق دستورالعمل‌های ابلاغ شده برای هر استان با توجه به تعداد ایثارگران سهمیه‌ای در نظر گرفته می‌شود، البته اختصاص این سهمیه به میزان تقاضا نیز بستگی دارد، به گونه‌ای که اگر سهمیه استانی که تقاضای کمتری دارد تکمیل نشود، سهمیه آن استان به استانی که تقاضای بیشتری دارد اختصاص می‌یابد.

بر اساس اعلام عربستان سهمیه زائران حج تمتع برای ایران حدود ۴۰ هزار نفر اعلام شده است.

قبل از همه گیری کرونا و در حج تمتع ۱۳۹۸ حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از حجاج داخل و خارج در مراسم حج تمتع حضور یافتند، اما همه گیری کرونا باعث شد که در دو سال اخیر مراسم حج به صورت محدود و با تعدادی از حجاج داخل عربستان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M..N
۰۰:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
پول ندارم جانباز هستم تازه اقدام کردم برای مجروحیتم ۳۰ماه جبهه دارم
Iran (Islamic Republic of)
سید قربانعلی حسيني
۱۹:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام بنده کارت ایثارگران دوران خدمت سربازی ارتش دارم به مدت ۱۵ماه در جبهه بودم آیا قابل قبول هستش برای اعزام به حج تمتع لطفا بهم جواب بدین ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام..بنده چهار مرتبه به جبهه حق علیه باطل اعزام شدم گناه من چی جانباز نشدم..وباید برای امثال من هم یک کاری انجام بدهند.
من یک کارمند بازنشسته بانک بانکی هستم.
زمان شاغل بودنم ماهیانه یکصدوپنجاه تومان بابت ایثارگری به حقوقم واریز می شد ولی از زمانیکه بازنشسته شدم دیگه؟ این مبلغ را هم قطع کردنند کسی هم نیست که جواب بدهم لطفا شما پیگیری کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بسلامتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایا ایثارگران واجب الحج شدند ایا تعداد ظرفیت زایران انقدر زیاد است که برای پر شدن ان از ایثارگران استفاده میشود ایثارگزان روی سر ما جا دارند ولی دلیل نمیشود که مردمی که چنین سال درنوبت بوذند بازهم انتظار بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۲۲:۱۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو اين شرايط مملكت اميدوارم از جيب مردم نباشه كه درا ون صورت قبول نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تنها کسایی که حجشون مقبوله ایثارگرانن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ایثارگران باید بدون نوبت برن تمتع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام لطفا دعا کنید ماهم ببرن دی ماه ۸۵ ثبت نام کردیم خدا خیرتون بده
آخرین اخبار