رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت حضوری در سراسر استان خبر داد.

عباس سروری گفت : مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهر‌ها و دهستان‌های بزرگ استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حالا که در دو سال گذشته به واسطه شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشده، ضرورت دارد با حضور پررنگ در راهپیمایی امسال بار دیگر فریاد دفاع از مظلومین و آزادی قدس شریف سر دهیم.

 گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از تدابیر امام (ره) است، دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنیم.

باید فضای شهر را متناسب با این روز تغییر دهیم، لذا از اصناف، بانک‌ها، مدارس و دیگر نهاد‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، انتظار می‌رود از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط پیرامون خود اقدام کنند.

درخواست‌هایی برای برگزاری بهتر مراسم روز جهانی قدس مثل توزیع اقلام فرهنگی، استقرار تانکر آب برای وضو گرفتن و ... داریم که قرار شد با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط تمامی این نیاز‌ها مرتفع شوند.

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه از ساعت یازده صبح روز جمعه (۹ اردیبهشت) از مسجد آیت الله بروجردی آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه حشمت الله قنبری از اساتید دانشگاه خواهد بود.

از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه درخواست می شود تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید بیعت کنند.

روز قدس روز نمایش وحدت جهان اسلام است، شاهد حضور پرشور کرمانشاهی‌ها در کنار دیگر هموطنانمان در روز جهانی قدس در دفاع از مظلومین هستیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس نماد دفاع از مظلومان است مردم انقلابی شهر کرمانشاه همچون سال‌های گذشته با زبان روزه در خیابان‌ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

انتظار می‌رود همه کسانی که دغدغه کمک به مظلومان را دارند، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.