مسئول کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری کرمانشاه از ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به زنان زندانی در کرمانشاه خبرداد.

رعنا رحیمی گفت : از زمستان پارسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی در استان، مشاوره‌های معاضدتی (رایگان) را در زندان نسوان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آغاز کردیم.

به گفته مسئول کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به علت نبود دسترسی سریع و به موقع زنان زندانی به وکیل و عدم توانایی مالی آنها، کمیسیون بانوان کانون وکلای کرمانشاه این برنامه را به اجرا در آورده است.

بانوان وکیل این کمیسیون در ماه یک بار را به زندان نسوان کرمانشاه می‌روند و مشاوره‌هایی را در زمینه‌های مختلف به بانوان زندانی ارائه می‌دهند.

در هر ماه به صورت میانگین به حدود ۲۰ نفر از زنان زندانی در کرمانشاه به صورت حضوری مشاوره رایگان ارائه می‌دهیم که آخرین مورد در ایام لیالی قدر بود.

علاوه بر مشاوره‌های حضوری، با همکاری زندان کرمانشاه زمینه‌ای فراهم کرده ایم تا بانوان زندانی بتوانند، بصورت تلفنی هم مشاوره‌های حقوقی بگیرند.

 با انجام برخی اقدامات همچون انتشار مقاله‌های آموزشی و استفاده از فضای مجازی به دنبال ارائه آموزش‌های حقوقی در حوزه‌های مختلف به بانوان هستیم.

بانوان وکیل کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، دو روز را در ایام هفته را به صورت رایگان به مردم مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.