چراغ سبز شهرک های صنعتی البرز به دانش بنیانی ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از حمایت‌های ویژه سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی البرز به منظور ایجاد، تداوم و رونق صنایع دانش بنیان در استان خبر داد.

آقای حمیدرضا عقاب نشین گفت: یکی از حمایت‌های ما از صنایع دانش بنیان در بخش واگذاری زمین است یعنی این که واگذاری حق بهره برداری زمین به صورت نقد و اقساط با شرایط ویژه ۱۰ درصد نقد و الباقی طی اقساط حداکثر ۴۲ ماهه در دستور کار قرار گرفته و از سال قبل عملیاتی شده است.

او گفت: در واگذاری حق بهره برداری زمین در اراضی حاصل از فسخ قرارداد‌های راکد خصوصاً در مناطق پرتقاضا نیز اولویت با شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.

آقای عقاب نشین گفت:  به زودی در شهرک‌های صنعتی دولتی، مناطق تخصصی برای استقرار واحد‌های تولیدی دانش بنیان ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرزگفت: شناسایی واحد‌های صنعتی مستعد و کمک به دانش بنیان شدن آن‌ها از طریق مشاوران تخصصی کلینیک‌های خدمات کسب و کار نیز از اقدامات ویژه این شرکت شعار سال است.

او می گوید: برگزاری رویداد‌های معرفی، عرضه فناوری و کمک به بازاریابی محصولات دانش بنیان از طریق فن بازار‌های منطقه‌ای و راه اندازی سامانه شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های صنعتی در درگاه خدمات الکترونیکی به عنوان بستر تعامل واحد‌های صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان نیزبه همین منظور اجرایی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز توانمند سازی واحد‌های صنعتی مستعد دانش بنیان شدن از طریق حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی، تجاری سازی استارت آپ‌ها در رویداد‌های کارآفرینی و تقویت ایده‌های نوآورانه در حوزه صنایع کوچک و متوسط از برنامه‌هایی است که آغاز شده و به زودی سرعت بیشتری خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.