طی مراسمی فرحبخش به عنوان رئیس دادگستری زرند منصوب و از خدمات حجت الاسلام محمدی رئیس سابق دادگستری زرند قدردانی شد.

آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان زرند با حضور  موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام شجاعی و ایزدی ائمه جمعه زرند و یزدان آباد، سیدرضا حسینی فرماندار شهرستان زرند و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد. 

موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری زرند گفت: به آخرین جمعه ماه رمضان؛ یعنی روز قدس نزدیک می‌شویم و این روز یادگار امام (ره) است.

او می گوید: روز قدس، فرصتی است تا  آزادیخواهان در سراسر جهان اسلام، پرونده سیاه رژیم کودک کش را  در معرض  دید قرار دهند و امیدواریم نابودی رژیم صهیونیستی به دست جهان اسلام انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخارمی کنند و کرمان، پایتخت مقاومت، روز قدس رنگ و بوی دیگری دارد و مردم در این راهپیمایی، شرکت خواهند کرد. 

او می‌گوید: رژیم صهیونیستی، زوال و شکست خود را اعلام و ناکارآمدی خود را اثیات کرده است و امام خمینی (ره) این را می دانستند  که به جهاد اسلامی دعوت کردند. 

موحد در ادامه به بحث دستگاه قضا پرداخت و گفت: در زمانی که مکه از سوی پیامبر (ص) فتح شد، حضرت محمد (ص) به خداوند گفت: خدایا در تمام امور، خروج و ورود ما را صادقانه بپذیر و ما را از صادقان قرار بده .

او می گوید: همیشه پشت سرتان را نگاه کنید و ببینید آیا مسئولیت خود را انجام داده اید؟  که این موضوع مصداق صداقت ورود و خروج است. 

به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از محور‌های راهبردی دستگاه قضا، کاهش ورود مراجعان و پرونده ها به دستگاه قضا است، به طوری که مردم اجرای عدالت را احساس کنند. 

او گفت:  قضات بادقت و سرعت از طریق ظرفیت‌های مردمی با هزینه و زمان کمتر به دستگاه قضا کمک کنند.

موحد از زحمات حجت الاسلام محمدی رئیس سابق دادگستری تشکر و  فرحبخش را به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان زرند معرفی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جوادایرانپور
۰۶:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
باسلام.اینجانب مدت۱۲ماهه مبلغ۵۳۲۰۰۰۰۰هزارت ازفردی طلب دارم وبه او پسته فروخته ام وتاکنون سه قاضی روی این پرونده بیزبان عوض شده وهمگی متوجه شده اندکه اودروغ میگویدتقاضای عاجزانه دارم رسیدگی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
جوادایرانپور
۰۶:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
باسلام.اینجانب مدت۱۲ماهه مبلغ۵۳۲۰۰۰۰۰هزارت ازفردی طلب دارم وبه او پسته فروخته ام وتاکنون سه قاضی روی این پرونده بیزبان عوض شده وهمگی متوجه شده اندکه اودروغ میگوید تقاضای عاجزانه دارم رسیدگی فرمایید
آخرین اخبار