رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: تاکنون ۳ هزار نفر در معادن منطقه جذب شده اند که با جذب این تعداد نیرو نرخ بیکاری در بردسکن بسیار کاهش پیدا کرده است.

حسین غلامی گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده دولت است و تعاون در واقع پشتیبان و تدارکات جبهه اقتصادی است که در این حوزه هم از کارگر و هم از کارفرما حمایت می‌کند.

بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته بزرگداشت کار و کارگر در بردسکن برگزار شد که دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان با امام جمعه و فرماندار، تجلیل از ۱۲۰ نفر از کارگران، کارفرمایان، واحد‌های نمونه و گروه‌های کار نمونه و برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از مصرف الکل از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در بردسکن می‌باشد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: جذب ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال تبصره ۱۶ توسط کمیته امداد و بهزیستی و مشاغل خانگی در سال گذشته بوده و در حوزه تثبیت اشتغال نیز ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اصناف آسیب دیده پرداخت شد.

در این دیدار  امام جمعه بردسکن هم گفت: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید برای انسان بهره‌ای جز سعی و تلاش نیست یعنی برای هر کاری انسان باید تلاش کند تا به نتیجه مطلوب و دلخواه آن برسد و هر چیزی با سعی و تلاش بدست می‌آید.

دکتر علی دهقان زاده هم گفت: تا زمانی که در منطقه‌ای سرمایه گذاری صورت نگیرد زمینه اشتغال به وجود نمی‌آید.

فرماندار بردسکن گفت: برای اعتلا و توسعه شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی سرلوحه کار مجموعه مدیریتی شهرستان می‌باشد.

او گفت: کارگر و کارفرما در امر تولید نقش تاثیر گذاری دارند و هر کدام از این دو وجود نداشته باشد در امر تولید لنگش خواهیم زد، خوشبختانه با توجه به وجود معادن غنی در حوزه آهن، طلا و مس این شهرستان به یک قطب معدنی در استان تبدیل شده است و همه در سایه وفاق و همدلی برای توسعه اقتصاد و استقلال کشور گام برمی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.