رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: دستگاه‌های خدمات رسان مطابق قانون موظف هستند برنامه‌های عمرانی خود را به شورای شهر ارائه دهند.

محمدباقر پارسائیان گفت: وضعیت حفاری‌هایی که دستگاه‌های خدمات رسان در سطح شهر یزد انجام می‌دهند با نارضایتی‌هایی از سوی مردم در بخش‌های مختلف مواجه شده است.

به گفته او اگر دستگاه‌های خدمات رسان برنامه‌های عمرانی خود را به شورای شهر ارائه دهند علاوه بر اینکه نارضایتی‌های مردمی را کاهش می‌دهد، زمینه برخی موازی کاری‌ها را هم از بین می‌برد.

 پارسائیان گفت:  در برخی از مناطق آبفا یک فضایی را حفاری کرده، ولی نزدیک به یک سال است که ترمیم آن انجام نشده است و حتی برخی از اقداماتی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند بدون اخذ مجوز از شهرداری بوده و شهرداری اصلا خبری از آن نداشته است.

او می‌گوید: لازم است که پیگیری لازم از سوی شورای اسلامی شهر یزد ارائه شود تا دستگاه‌های خدمات رسان به صورت کامل و نهایتا تا ۱۵ اردیبهشت برنامه‌های خود را به شهرداری و شورا ارائه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: اینکه دستگاه خدمات رسان بدون اخذ مجوز اقدام به حفاری کند خلاف قانون است و به هیچ عنوان نباید هیچ حفاری از سوی دستگاه‌ها بدون اخذ مجوز انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار