نماینده مردم کرمان در مجلس گفت:ارتقاءسطح خدمات پستی درجامعه همگام با فناوری‌های نوین نیازمند سرمایه گذاری اساسی است.

 عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات وفنآوری در جریان بازدید از پست استان کرمان، خدمات کارکنان پرتلاش پست در ایام شیوع ویروس کرونارا قابل تحسین دانست و گفت: نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش سرمایه اصلی شبکه پستی محسوب می‌شود و تنها با همدلی مشارکت، همزبانی و حمایت همه جانبه مسئولین استانی وملی که می‌تواندخدمت رسانی و وظایف اصلی پست بیش از پیش محقق شود.

نماینده مردم کرمان وراور درمجلس شورای اسلامی از پست استان که به عنوان یکی از دستگاه‌های موفق در زمینه خدمات رسانی به مردم یاد کرد و گفت: شبکه پستی با نوین سازی فرآیند‌های خود کوشیده است تا فضا‌های جدیدی را جهت ارائه خدمات الکترونیکی به مردم ایجادکند.

زاهدی با اشاره به خدمات نوین پستی گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات با فناور‌های جدید پست مستلزم سرمایه گذاری‌های ویژه درزیرساخت‌ها می‌باشد که وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی این است بتوانیم این بستر را فراهم کنیم.

او با اشاره به پیگیری طرح سخت و زیان آور بودن کار نامه رسان‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ارتقای سطح معیشت وتبدیل وضعیت استخدامی کارکنان پست نیز در دست بررسی است.

به گفته او این گروه از کارکنان به منظور تامین رفاه و سلامت مردم، در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی هستند.

زاهدی می‌گوید:ما نیز به عنوان حامی و پشتیبان این قشر در خانه ملت سعی داریم تا حد امکان از مطالبات و خواسته‌های به حق شما تلاشگران زحمتکش صیانت و حمایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار