رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از اجرای دومین مرحله طرح جامع جمع آوري معتاد متجاهر و کارتن خواب در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پاسخ به مطالبات شهروندان برای پاکسازی شهر از حضور معتادان متجاهر و به منظور ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در بین شهروندان، دومین مرحله طرح جامع جمع آوری معتاد متجاهر پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی با استفاده از ماموران یگان امداد و کلانتری ها، در نقاط آلوده شهرستان کرج به مرحله اجرا درآمد.

او گفت : در این طرح که به مدت ۲۴ ساعت به اجرا درآمد، در مجموع ۲۴۵ معتاد متجاهر جمع آوری و ضمن کشف مقادیری انواع مواد مخدر، این افراد برای گذران دوره درمان به کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

سرهنگ سلیم پور گفت: پلیس از اجرای این طرح‌ها بازخورد مثبتی دریافت کرده و نتیجه آن را شهروندان با کاهش حضور معتادان متجاهر در معابر لمس می‌کنند.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز  شهروندان می‌توانند در شناسایی و معرفی مناطق آلوده، پلیس را یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مجرمانه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.