فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شکست آمریکایی‌ها و رژیم غاصب اسراییل به باور دنیای اسلام تبدیل شده است.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: فلسطین روز‌های خوبی را پیش روی خودش دارد و شکستن هیمنه اسراییل نزدیک است؛ تا جایی که شکست آمریکایی‌ها و رژیم غاصب اسراییل به باور دنیای اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: فلسطین امروز همانند ۷۴ سال گذشته در اسارت نیست و وعده‌های امام خمینی (ره) در مورد شکست اسراییل محقق شده است.

سردار رفیعی آتانی یادآورشد: در نبرد ۱۲ روزه موشک‌های یک کیلومتر و ۶۰ هزار متر به ۲۵۰ کیلومتر تبدیل شد و سه هزار موشک به سمت گنبد آهنین فرستادند که فقط ۲۰ درصد آن خنثی و ۸۰ درصد بر صهیونیست‌ها فرود آمد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اسراییل بعد از شهادت سلیمانی به این نتیجه رسید که سر جبهه مقاومت را زده است و نهایت برد و ضربه جبهه مقاومت سنگ و موشک‌های کوتاه برد است، درحالی که طول برد موشک‌ها معادلات آن‌ها را به هم زد و ساختمان آن‌ها را متزلزل کرد.

سردار پاسدار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد:  فلسطین قبله اول مسلمانان امروز به محل مبارزه جهان اسلام با استکبار تبدیل شده است و ملت ایران نیز با شهادت قاسم سلیمانی در قله افتخار ایستاده که باید قدردان آن باشیم.

وی یادآورشد: برای استان قزوین باعث افتخار است که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب که نهضت مقاومت علیه اسراییل را بنا گذاشته است، در این استان قرار دارد و جهان اسلام را پشتیبانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار