همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهر‌های مختلف استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، محدودیت‌های ترافیکی در مرکز استان از ساعت ۷ صبح و در ۲ مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا می‌شود.

 از تردد وسایل نقلیه در این مسیر‌ها جلوگیری و خودرو‌های پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

مسیر شماره یک: حد فاصل تقاطع پل طالقانی-خیابان طالقانی-میدان آزادی-خیابان امام- مسجدالنبی، سرتاسر مسیر پارک و عبور خودرو و تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شمالی و جنوبی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.

مسیر شماره دو: حد فاصل میدان میرعماد-خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان امام- مسجدالنبی کلیه مسیر پارک و عبور خودرو و تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌شود.

 تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در شهر‌های دیگر نیز محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار