فرمانده مرزبانی ناجا از کشف یک تن و ۴۶۳ کیلو گرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در سواحل مکران خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی درباره کشف این محموله گفت: چندی پیش مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه دریایی کلات چابهار در محدوده سواحل مکران مطلع شدند. مرزداران به منظور کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، این نواحی را تحت پوشش خود دارند و در همین راستا عملیات دقیقی را برنامه‌ریزی کردند و اقدامات کنترلی را افزایش دادند.

او گفت: رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

گودرزی گفت: دریابانان در این عملیات یک دستگاه خودرو لندکروز را توقیف کردند و مقدار یک تن و ۴۶۳ کیلو گرم تریاک از این خودرو کشف شد.

سردار گودرزی درباره دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر گفت: قاچاقچیان از محل متواری شدند بر همین اساس عملیات مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

او گفت: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین یکی از برنامه‌های مجموعه مرزبانی، برقراری امنیت پایدار جهت انجام فعالیت‌های قانونی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... در مناطق مرزی است، گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاورد‌های مرزبانی، ضروری است همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران همواره برقرار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار