امام جمعه کوهبنان گفت: مردم با حضور خود در مراسم روز قدس حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار خویش از رژیم کودک کش اسرائیل را به نمایش گذاشتند.

همزمان با روز جهانی قدس نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: زکات فطریه را بهتر است انسان قبل از نماز عید فطر به دست نیازمندان برساند.

او گفت: در روز جهانی قدس، یادگار حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم که یاد و خاطره شهدا خصوصا سردار دل‌ها را گرامی می‌داریم.

به گفته امام جمعه کوهبنان مردم با حضور پر شور و گسترده در مراسم روز قدس حمایت خود از مردم فلسطین و انزجار خویش از رژیم کودک کش اسرائیل را به نمایش گذاشتند.

او  می‌گوید: نماز عید فطر در مصلای حضرت امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد؛ بنابراین نمازگزاران مهر و زیر انداز به همراه داشته باشند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در روز شورا‌ها قرار داریم که این روز را خدمت اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک می‌گوییم و از خدمات شورای شهر کوهبنان قدردانی می‌کنیم.

او می‌گوید: در آستانه روز جهانی کار و کارگر قرار داریم و ما دست کارگران را با تاسی از نبی مکرم اسلام (ص)  که در جبهه اقتصادی طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در حال فعالیت هستند، بوسه می‌زنیم. 

حجت الاسلام جعفری گفت: روز ۱۲ اردیبهشت را که به نام روز معلم  نامگذاری شده است به دست اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک می‌گوییم و یاد استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار