معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره امتنان گفت: توجه به معیشت و رفاه کارگران باعث ارتقای تولید می‌شود و از این بابت باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

عباسعلی ارجمندی گفت: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای اشتغال و کارآفرینی است، اما عدم خودباوری و بی توجهی به این ظرفیت‌ها باعث شده تا آنطور که شایسته است وضعیت شغلی مردم این خطه مطلوب نباشد.

او  تکیه بر ظرفیت‌های اقتصادی و استفاده درست از منابع موجود را در کنار توانمندسازی نیروی انسانی از عوامل جهش رشد اشتغال استان بیان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان تعامل و تسامح بین کارگر و کارفرما را لازمه بهبود بهره وری واحد‌های تولیدی عنوان کرد.

او گفت: اهتمام ورزیدن به تکریم و ارزش نهادن به نیروی کار زمینه را برای تولید بیشتر و بهتر فراهم می‌کند.

ارجمندی برکت زندگی قشر کارگری را حاصل دسترنج همراه با انصاف، شجاعت، صداقت و پاکدستی آنان بیان کرد و گفت: همواره باید قدردان این قشر شریف بود چرا که تولید و اقتصاد کشور به آن‌ها بستگی دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: برای جشنواره سی و سوم امتنان سیستان و بلوچستان مجموعا ۸۸۴ طرح در سامانه ثبت نام شدند که ۱۰۰ طرح به مرحله ارزیابی نهایی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار