مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان گفت:به مناسبت عید سعید فطربلیت فروشی و اکران فیلم در پردیس سینمایی مهر همدان از امروز آغاز شد.

سعید شرفی گفت: پردیس سینمایی مهر قدس همدان با ثبت در سامانه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) کشور در آستانه عید سعید فطر از امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 علاقمندان و همشهریان فرهنگ دوست می‌توانند با مراجعه به تارنمای فروش الکترونیکی بلیت سینما‌های کشور به نشانی www.gisheh ۷.ir نسبت به رزرو و تهیه الکترونیکی بلیت چهار سالن پردیس سینمایی مهر قدس همدان اقدام کنند.

او گفت: «پردیس سینمایی مهر قدس» دارای چهار سالن به نام‌های قدس، هگمتانه، بوعلی و آفتاب با ظرفیت ۴۶۰ صندلی میزبان علاقمندان است و بر اساس زمانبندی در نظر گرفته شده اکنون ۶ فیلم «انفرادی»، «مغز استخوان»،  «سگ بند»، «لامینور»، «موقعیت مهدی» و «گل به خودی» در این پردیس سینمایی در حال اکران است.

مدیر امور سینمایی بهمن سبز حوزه هنری استان همدان گفت: در «پردیس سینمایی مهر قدس همدان» همزمان چهار فیلم مختلف اکران خواهد شد و با احتساب سالن‌های سینما فلسطین روزانه هفت فیلم متناسب با سلیقه متنوع مخاطبان در شهر همدان به روی پرده می‌رود.

به گفته شرفی با ساخت این پردیس سینمایی و وضعیت سالن‌های سینما‌های فلسطین و بهمن ملایر، مجموعه سینما‌های بهمن سبز حوزه هنری استان همدان، آماده میزبانی برنامه‌های بزرگی همچون جشنواره فیلم فجر، جشنواره کودک و نوجوان و سایر برنامه‌ها است.

 پردیس سینمایی مهر قدس همدان با درجه کیفی پیشرفته ، در مدت ۲ سال بازسازی و نوسازی شد و به تازگی به بهره برداری رسیده است.

او گفت: برای ساخت این پردیس سینمایی بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات «موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز» اختصاص داده شده است.

در این پردیس سینمایی از جدیدترین تجهیزات فنی همچون سیستم‌های پیشرفته پخش لیزری، صدای دالبی و صندلی‌های وی. آی. پی در سالن اصلی استفاده شده است.

فضاسازی مناسب، بوفه و کافی شاپ، اضافه کردن امکانات و تجهیزاتی مانند سیستم جدید اطفا حریق، تلویزیون ۲۰ متری دیجیتال سر در سینما، بلیت فروشی الکترونیکی و مکانیزه، نمای سنتی و دیگر موارد از امکانات این مجموعه فرهنگی است.

برچسب ها: سینما ، عید سعید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.