رییس اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: جشن گرامیداشت هفته کارگر در بوستان چغاسبز ایلام برگزار می‌شود.

به گفته آقای محمد سلطانی، به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر، معلم، روز ملی خلیج فارس، شورا‌ها و عید سعید فطر و با هدف تقدیر و تجلیل از کارگران شهرداری شاغل در بخش‌های مختلف، جشنی در بوستان چغاسبز ایلام برگزار می‌شود.

او گفت: کارگران شهرداری شاغل در بخش‌های مختلف در طول یک سال گذشته زحمات زیادی برای ساماندهی شهر ایلام کشیدند و تلاش آن‌ها در برف روبی، فرونشست مسیل ها، تنظیف شهر و جمع آوری پسماند‌های شهری، رسیدگی به فضا‌های سبز و بخش‌های دیگر ستودنی است.

سلطانی گفت: این کارگران یکی از اقشار درگیر در خط مقدم کرونا بودند و با نظافت شهر به مقابله با این ویروس پرداختند و در این راه ۶ نفر از کارگران شهرداری جان خود را فدای سلامت مردم کردند.

او گفت: این جشن به مناسبت پاسداشت گوشه‌ای از زحمات کارگران شهرداری است که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح با هنرمندی هنرمندان توانمند ایلامی سعی شده ساعات خوشی برای کارگران و خانواده‌های آن‌ها فراهم شود.

سلطانی گفت: با مشارکت سپاه استان ایلام ۷۵۰ بسته معیشتی به کارگران شهرداری اهدا می‌شود و شهرداری نیز از آن‌ها با تقدیم هدایایی تقدیر خواهد کرد تا گوشه‌ای اندک از زحمات این قشر را جبران کند.

او گفت: این برنامه عمومی ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه در بوستان جنگلی چغاسبز با حضور خانواده کارگران شهرداری و مسئولان برگزار خواهد شد و از عموم مردم تقاضا می‌شود در این برنامه شاد و مفرح حضور یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.