در صورتی که فردا عید اعلام شود محدودیت‌های ترافیکی در اطراف میعادگاه‌های نماز عید فطر استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندکی استان مرکزی محدودیت ترافیکی نماز عید فطر در صورتی که فردا عید شود را اعلام کرد.

در صورتیکه فردا از طریق مراجع عید اعلام شود قطعا نماز عید سعید فطر برگزار خواهد شدکه تمامی مصلی‌ها و مساجد جامع تحت کنترل ترافیکی نیرو‌های پلیس قرار می‌گیرد.

همکاران پلیس در صورت نیاز از ساعات ابتدایی صبح در این محل‌ها حضور پیدا خواهند کرد و امیدواریم مردم در برقراری نظم و امنیت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند.

محدودیت ترافیکی به صورت ویژه در شهر اراک، از ساعت ۶ صبح در مسیرهای، اطراف مصلی   از خیابان دانشگاه، تقاطع آیت الله غفاری و سلمان فارسی به سمت میدان سرداران و خیابان آقا نورالدین از سمت فلکه البرز به سمت میدان سرداران و تمامی خیابان‌های اطراف میدان سرداران و مصلی اعمال می شود.

همچنین در خیابان شهید بهشتی از میدان ۷ تیر به سمت میدان شهدا و بالعکس و در صورت نیاز برای امامزاده امنه خاتون از سمت شریعتی به سمت سراهی هلال احمر و بالعکس محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

همچنین در اطراف مسجد آقاضیاء الدین در میدان ارک و مسجد سید‌ها و مکان‌های دیگری که نیاز باشد محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.