هتک حرمتی دیگر علیه قرآن در سوئد

رئیس جنبش افراطی «خط سخت»، بار دیگر از هتک حرمت به قرآن در شهر «لینکوپینگ» سوئد خبر داد.

راسموس پالودان با انتشار فیلمی در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که علی‌رغم اجازه ندادن پلیس سوئد، کتاب مقدس مسلمانان را در مقابل مسجد رسالت در شهر لینکوپینگ در جنوب سوئد به آتش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، پلیس سوئد پیش از این درخواست رئیس جنبش افراطی «خط سخت» برای اجازه تظاهرات برای سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان در اول ماه مه، مصادف با روز جهانی کارگر در سراسر سوئد را رد کرد.

طرح یک گروه راست گرای افراطی برای سوزاندن قرآن، ناآرامی‌هایی را در سوئد به وجود آورده است. سوزاندن قرآن کاری است که رهبر گروه ضد مهاجرت و ضد اسلام، سیاستمدار دانمارکی-سوئدی، راسموس پالودان آن را انجام داد. پالودان با هدف جلب حمایت پیش از انتخابات پارلمانی دانمارک در ماه سپتامبر، اعلام کرد قصد دارد از شهر‌هایی که مسلمانان زیادی در آن زندگی می‌کنند بازدید کرده و قرآن را بسوزاند.

این اقدام موهن با واکنش‌های بسیاری از سوی مردم در کشور‌های مختلف خصوصا سوئد همراه بود. شهروندان این کشور با تجمع در پایتخت سوئد، به آتش زدن قرآن در این کشور اعتراض کردند. در این تظاهرات حدود ۵۰۰ نفر شرکت کرده بودند. این تظاهرکنندگان بنر‌هایی در که روی آن‌ها نوشته شده بود «آتش زدن قرآن را متوقف کنید» و «توهین به مسلمانان را متوقف کنید» را دست داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محب کلام خوب
۰۲:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
آتش زدن کلام خدا یعنی قرآن توسط کفار و معاندین خود فی نفسه از افتخارات قرآن است ،
نشانگر این واقعیت است که قرآن یک پدیده و موجود زنده ، ساری و جاری در زندگی انسان های آزادی خواه امروزیست ،

با این تفاوت که برای کفار و منافقین بزرگترین عذاب و برای معتقدین و انسان های آزاده بزرگترین رحمت و هدایت گری ست ،
ذالک الکتاب لا ریب فیه هدی المتقین ،
والله ترم نوره ولو کره الکافرین ،

بجای عمل متقابل نسبت به کتب مقدس ادیان دیگر حتی اگر تحریف شده باشد که هست سوزاندن و توهین کار درست و قرآنی نیست ،
و جادلهم بالتی هی احسن ،

این منطق قرآن است، قرآن را باید درست و صحیح تبیین نمود ،

این منطق کتابی ست که در آینده ای نه چندان دور به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن تمام دل ها را به تصرف خود در خواهد آورد ، ان شاءالله !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید ماهم تورات تحریف شده یهود رو آتش بزنیم تا دیگر از این غلطا نکنند
آتش بهترین جواب برای آتش است
شما برو بخون تو تورات تحریف شده چه شر و ور هایی نوشته
نوشته خدا (استغفرالله) مثل آدمی زاده و نیازمند و با حضرت ابراهیم کشتی گرفت و این چرندیات
یعنی این یهودی ها تورات رو چنان تحریف کردند و دری وری هایی توش نوشتند که حوصله توضیحش رو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۷:۰۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
من یک بار دیگر هم گفتم تورات وانجیل کتاب خداست ما که با این سرجنگ نداریم ما باآمریکای خبیث سر جنگ داریم که میخاد ادیان الهی را به جان هم بیندازد واز آب گل آلود ماهی بگیره ولی کور خونده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۰۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
بارها گفتیم باز هم میگویم این اعمال خباثتانه غربیها نسبت به دین اسلام یک حرکت و سناریوی اسلام هراسی نیست این حرکت و سناریوشون اسلام ستیزی و اعلام جنگ با مومنین مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص است این پیام را به جهان اسلام مخابره می کنند که اولا از شما مسلمانان متنفریم و با شما سر جنگ و کینه ورزی داریم و همانند این کتاب آسمانیتان به آتشتان می کشیم پیام از این شفافتر که شمشیرهای زهراگینشان را از رو بسته اند و با این حرکت منفورانشون به جهان اسلام اعلام جنگ می کنند و رجز می خوانند باید از جهان اسلام دلاور مردان مردی بروند در مملکتهاشون و مجازات سخت کیفریشان کنند تا بفهمند توهین جسارت به کتاب مقدس محترم با ارزشمندترین نزد خداوند جل جلاله و حضرت رسول الله ص و آل طیبین طاهرین س ع ایشان و جمیع مومنین مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص چه عقوبت سخت و مجازاتهای بسیار سختی در پی خواهد داشت به والله قسم اگر با کتاب آسمانی مقدس خودشان که درش دست بردند و از قداست آسمانی انداختنش همچون کاری را مسلمانان بکنند مطمعن باشید که دست به انتقام جویهای بسیار وحشتناک ناجوانمردانه می زدند و مساجد و مومنین مسلمین زن کودکان پیر جوان مومنین را در مساجدشون ترور می کردند و به آتش می کشیدند به والله قسم سکوت هر مسلمان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خیانت است جمیع ارزشهای دینی مذهبی مسلمانان خیانت است به قرآن کریم مقدس کلام الله جل جلاله خیانت است به دین اسلام ناب محمدی ص خیانت است به حضرت رسول الله ص و آل طیبین طاهرین معصومین س ع ایشان خیانت از به جمیع مومنین مسلمین سر تا سر جهان اسلام و باید از این شیاطین ملعونین خبیث کثیف فاسد فاسق کافر انتقام بسیار سخت شدیدی گرفته شود در کشور خودشان و با عاملین آمرینشان برخورد بسیار کیفری سخت شدیدی شود باید به اشد مجازات اسلامی برسند و در تمامی رسانهای جهان پخشش کنند که بفهمند توهین جسارت به کلام الله مقدس قرآن کریم و ارزشهای والای مومنین مسلمین چه تبعات و عقوبات سخت شدیدی برایشان به همراه خواهد داشت تا درس عبرتی شود برای دیگر شیطان پرستانشان که اگر باز تکرار کنند و بارها تکرار کنند هر بار به اشد مجازات اسلامی قاطعانه مقتدرانه قدرتمندانه خواهند رسید بدون اقماض . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه پیشگیرانه عادلانه قاطعانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مگه سلمان رشدی یادتون رفته
Iran (Islamic Republic of)
اىرانى
۱۸:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
این ادم قتلش واجبه اگه مراجع فتوا بدن دیگه نمیتونه حتی ازخونش بیاد بیرون مثل سلمان رشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا فقط توسط سوئد مقدسات اسلام رو هتک حرمت میکنه چون داخل پرچمش همون صلیب مزخرفه معروفه و میخواد مسلمونا آتیشش بزنن تا جنگ صلیبی راه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لعنت بر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
به خدا قسم اگر رهبر نداشتیم و گوش به فرمانش نبودیم در حمله خود به سوئد همه رو آتش میزدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا اورا مقابل چشمان مسلمانان بسوزاند
آخرین اخبار