بیانیه شدیداللحن الازهر در محکومیت هتک حرمت صهیونیست‌ها به قرآن

دانشگاه الازهر با انتشار بیانیه‌ای حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به روستا‌های فلسطینیان و آتش زدن قرآن کریم در جنوب نابلس را به‌شدت محکوم کرد.

دانشگاه الازهر در بیانیه رسمی که دیروز شنبه منتشر شد، اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی تروریست اشغالگر در پاره کردن نسخه‌ای از قرآن و آتش زدن آن در جنوب نابلس فلسطین و حمله به فلسطینیان بی گناه در چند روستای کرانه باختری و غارت اموالشان را به‌شدت محکوم می‌کند هرچند ارتکاب چنین جنایاتی را از این رژیم استعمارگر ددمنش عجیب نمی‌داند.

این بیانیه که در پایگاه رسمی دولت مصر منتشر شده، می افزاید که ادامه جرایم این گروه غاصب در پیش چشم جامعه جهانی و ناتوانی جهان از بازداشتن و رسوا کردن رفتار‌های خونبارش و پایان دادن به این وضعیت چیزی جز هم‌دستی ناموجه و جنایت در حق بشریت و نقض صریح قوانین بین‌المللی و همه عرف‌ها و معاهداتی است که در آن‌ها بر احترام به مقدسات دینی و آزادی عبادت تصریح شده است.

الازهر همچنین تأکید کرده که وقت آن رسیده که در سطح عربی و اسلامی موضع جدی و یکپارچه در قبال این رژیم تروریست که مرتکب وحشیانه‌ترین جنایات در حق فلسطینیان شده گرفته شود و اقداماتی فوری والزام‌آور برای برپایی دولت مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی انجام شود.

این بیانیه در حالی صادر شده که در روز‌های اخیر تنش در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته و مناطق مسکونی فلسطینیان شاهد حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیست است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
خدالعنت کند صهیونیستهای بی همه چیز رو مرگ بر صهیونیست های بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۰:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۲
بر عکس بن غفیر در عربستان سعودی.
آخرین اخبار