مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از ۴۰ کارگر نمونه ملی و استانی در همایشی با عنوان امتنان تجلیل شد.

آقای مولوی گفت: یک سوم جمعیت چهارمحال و بختیاری از جامعه کار و کارگر هستند که از این تعداد ۹۸ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

از مجموع کارگران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی، ۴۷ درصد در بخش صنعت، ۴۰ درصد در بخش خدمات و ۱۳ درصد در بخش کشاورزی فعال هستند.


بیشتر بخوانید


با افزایش بازرسی‌ها از محیط‌های کار و کاهش حوادث می‌توان سلامتی کارگران را تضمین کرد که در همین راستا انجام هشت هزار بازرسی از محیط‌های کارگری در دستور کار قرار گرفته است.

کاهش رسیدگی به شکایات کارگری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌هایی است که در این حوزه پیگیری می‌شود تا اختلافات کارگری ۲۰ درصد کاهش پیدا کند.

حضور فعال کارگران در جبهه کار و تولید

سردار افضلی جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران در برهه‌های مهم و صحنه‌های تعیین‌کننده همواره در خدمت نظام و کشور بوده‌اند.

یکی از صحنه‌هایی که کارگران همچون سایر اقشار کشور در آن درخشیدند حضور در دفاع مقدس بود که نه تنها در جبهه حق علیه باطل نقش‌آفرینی کردند بلکه در پشت صحنه و در جبهه کارگری نیز نقش فعالانه‌ای ایفا کردند.

یکی از برنامه‌های دشمن ایجاد نارضایتی بین مردم است که گاهی در این نقشه از برخی عناصر داخلی هم کمک می‌گیرد، اما مردم ما همواره هوشیار بوده و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمن عملیاتی شود.

آنچه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته باعث تداوم انقلاب و اقتدار کشور شده است ایستادگی و کار و تلاش ملت ایران است که وظیفه مسئولان را در پاسخگویی به مردم دوچندان کرده است.

دولت انقلابی و مردمی سیزدهم نیز در راستای خدمت به مردم کار و تلاش شبانه‌روزی دارد که بی‌شک نتیجه و ثمره آن مشخص می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار