استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۸ هزار کارگر در استان تحت پوشش بیمه کارگری قرار دارند و حل مشکلات این قشر در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

غلامعلی حیدری در بازدید از کارخانه سیمان شهرکرد گفت: امنیت شغلی، مسائل رفاهی و معیشتی، بهداشت و درمان کارگران و قرار گرفتن کارگران کارخانه سیمان استان در رده مشاغل سخت و زیان‌آور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اجرای طرح توسعه کارخانه سیمان شهرکرد را در دستور کار قرار دهد، موافقت‌های اولیه برای این منظور با مسئولان این واحد تولیدی صورت گرفته است و می‌توان شاهد افزایش اشتغال در این واحد تولید بود.

اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، همانطور که کارگران در جنگ نظامی با حضور در جبهه‌های جنگ خوش درخشیدند، امروز نیز در عرصه جنگ اقتصادی با تولید در حال خدمت به کشور هستند.


بیشتر بخوانید


جامعه کارگری می‌تواند با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز در راستای افزایش بهره‌وری در تولید حرکت کند، اگر تولید مبتنی بر علم افزایش پیدا کند، نیاز به واردات نخواهیم داشت و تیغ تحریم کند می‌شود.

جامعه کار و تلاش در حال حرکت به سمت خودکفایی است، قطعا مجاهدت‌های کارگران در جنگ اقتصادی در یاد‌ها خواهد ماند.

رفع موانع تولید از ملزومات تحقق شعار سال محسوب می‌شود؛ اگر بتوانیم فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم، قطعا موتور توسعه چهارمحال و بختیاری شتاب خواهد گرفت.

ایجاد اشتغال پایدار در استان موجب مهاجرت معکوس می‌شود و همچنین توسعه استان و کشور را در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار