مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز بنا به ماهیت فرهنگی این شورا برای امور فرهنگی، هنری و قرآنی راهکار ارائه دهد.

علی اصغر دریایی، در سفر به شهرستان سقز در دیدار با امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز بنا به ماهیت فرهنگی این شورا برای امور فرهنگی، هنری و قرآنی راهکار ارائه دهد.

او گفت: حضور امام جمعه شهرستان سقز و فرماندار ویژه شهر و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی که متشکل از روسای ادارات و اعضای حقیقی و حقوقی است می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی کمک حال بسیاری از امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان باشد.

دریایی ضمن قدردانی از حاج ماموستا سید حسین حسینی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز گفت: شهرستان سقز با قدمت تاریخی درخشان می‌تواند در بسیار امور فرهنگی و هنری پیشرو باشد، شورای فرهنگ عمومی در این فرآیند می‌تواند راهکار‌های عملی موثری ارائه نماید.

حاج ماموستا سید حسین حسینی نیز در این دیدار گفت: در این مقطع تاریخی مسلمانان بایستی اتحاد داشته و در حکومت اسلامی خدمت شایان توجهی به مردم ارائه نمود.

او اجرا و رعایت قوانین اسلامی را در همه امور لازم و واجب دانست و گفت: سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری را در همه امور اجرایی کشور رهگشا است.

در پایان این دیدار از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از سال‌ها تلاش و کوشش حاج ماموستا حسینی امام جمعه شهر سقز با اهدای لوح سپاس و هدیه فرهنگی تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.