نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی استقلال، آگاهی و درک سیاسی و پیشرفت‌های علمی و فرهنگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای الغدیر خرم آباد گفت: نخستین روز ماه شوال روز برکت، نشاط و اجتماع مردم مسلمان است که شکوه و عظمت اسلام به نمایش گذاشته می‌شود.

وی می گوید: اسلام در طول تاریخ متکی بر فداکاری انسان‌هایی بوده است که به عمل صالح توصیف شده اند.

وی با بیان اینکه اسلام بر پایه توحید و اعتقاد به خداوند و وحدت کلمه استوار است، گفت: انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس از آزمایش‌ها و سختی‌های زیادی عبور کرد و حرکتی بی نظیر در جهان ایجاد نمود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: انقلاب اسلامی رژیم پادشاهی را نابود، تعادل و توازن سیاسی شرق و غرب را باطل و رژیم اشغالگر قدس را بی معنا کرد.

وی معتقد است: ملت ایران همانگونه که در ایمان و اهداف متعالی با هم اشتراک دارند باید در باور‌ها نیز با هم همدل و همراه باشند و اجتماعات بزرگ ملی و مذهبی را خلق کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: انقلاب اسلامی وابستگی و تحقیر ملت ایران را از بین ببرد و استقلال و عزت را به ارمغان آورد.

وی گفت: جمهوری اسلامی اکنون در ابعاد علمی، فناوری هسته ای، نانو و فناوری و پزشکی با همت جوانان و دانشمندان این مرز و بوم پیشتاز است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی می گوید: انقلاب اسلامی آگاهی سیاسی را برای ملت ایران رقم زد و مردم درک سیاسی دارند و از اصول علمی و سیاسی درک کامل دارند و پیشرفت‌های نظامی ایران باعث قدرت بازدارندگی شده است.

وی گفت: اگر مشکلات داریم، اما پیشرفت‌های خوبی کسب کرده ایم و انقلاب اسلامی جوانان توانمند و دانشمندی تربیت کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: نقاط ضعف و کاستی‌ها را باید شناسایی و برطرف کنیم و گرایش به اشرافی گری از این نواقص است که هم برای ملت و مسولان مضر است.

وی می گوید: اسراف در زندگی و حرص برای کالا‌های دنیوی و اسراف در مجالس را باید رفع کرد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل نشویم.

وی گفت: دولت‌ها تلاش‌های زیادی کرده اند، اما کافی نبوده و در حوزه عدالت اجتماعی و آرمان‌های اسلام باید تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بر وحدت قوای سه گانه تاکید کرد و گفت: دشمن شناسی را مد نظر داشته باشیم و همگان کار و تلاش کنند و شناسایی نقاط ضعف و قوت جهاد تبیین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.