رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: همزمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از امروز از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد جلوگیری می‌شود.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،دالوند،رئیس پلیس راه استان لرستان با اشاره به رصد تخلف تردد‌ها توسط دوربین‌ها و تیم‌های گشت پلیس راهور اظهار کرد: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی و بومی به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

براساس ستاد مقابله با کرونا بروجرد، دورود، کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای استان لرستان در وضعیت قرمز شیوع ویروس قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۴۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام اگر مدیران نظام بدانند فردی که مبتلا می شود و پول تزریق آمپول موثر کرونا را ندارد و زمینه مرگ او مهیا می گردد . حداقل جریمه را معنی دار در نظر می گرفتند . تا سرمایه داران بدون ترس به انتقال ویروس اقدام نکنند روزی 500 هزار برای آنها چیزی نیست این مستضعف است که از هر دو سر ضرر می کند هم خانه نشین می شود و هم مسافران اشرافی کرونا را به شهر آن سوقات می برند و باید جریمه سفر های آنها را این پرداخت و جریمه اندک آنها به جیب دولت رود . اگر فردی با بهره هوشی حداقل بالاتر از 80مدیر می شد بجای اینکار در این سه ، چهار روز علاوه بر عواض سنگین برای مسافرت های هوایی و زمینی جریمه هایی باز دارنده مثلا 10 میلیون تومان برای درمان رایگان بیماران کرونایی در نظر می گرفت تا همه قرنطینه را رعایت کنند . افسوس که لیبرال سرمایه داری آسیبش به اقشار متوسط و ضعیف و فایده اش برای سرمایه داران است .