رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از کشف روغن سرخ‌کردنی، روغن‌های مخصوص قنادی و یک تن آرد نول صنف قنادان خبرداد.

سید علی‌اکبر نصری سرآسیا گفت: ۲۴ تن روغن سرخ‌کردنی، ۱۳ تن روغن کره‌ای مخصوص قنادی، سه تن روغن صاف قنادی و یک تن آرد نول صنف قنادان کشف شد.

او گفت: ۱۵۰۰ حلب ۱۶ کیلویی روغن سرخ‌کردنی، ۱۳۰۰ کارتن روغن کره‌ای مخصوص قنادی ۱۰ کیلویی و ۱۹۲ حلب ۱۶ کیلویی روغن صاف قنادی و همچنین ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی آرد نول صنف قنادان از چند انبار کشف و ضبط و انبار‌ها جهت بررسی پلمپ شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت: این محموله با همکاری بازرسان جهاد و اطلاعات سپاه در مصلی مورد پایش، شناسایی و پلمپ قرار گرفت، پس از هماهنگی‌های لازم با اداره تعزیرات حکومتی خراسان رضوی کالا‌های احتکار شده با نرخ مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.، قیمت این محصولات در بازار به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

نصری گفت: در این بازرسی متهمین دستگیر و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او گفت: در صورت اطلاع از فعالیت‌های قانونی و احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز به مدافعان امنیت غذایی در جهاد کشاورزی  مشهد اطلاع دهند و یا به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و همچنین با شماره تماس ۱۲۴ شکایت و گزارشات خود را با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.