نظامیان صهیونیست بار دیگر امروز با هتک حرمت مسجدالاقصی، وارد این حرم شریف شدند.

شهرک نشینان صهیونیست امروز با پوشش امنیتی نظامیان صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شدند. کانال تلگرام القسطل، تصاویری از شعار‌ها و فریاد الله اکبر جوانان فلسطینی در مقابل تعرض شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تحت حمایت عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

بنابر گزارشها، نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم پس از ۱۲ روز ممنوعیت ورود شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی، با تعرض آن‌ها به این مکان مقدس در هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین موافقت کرده است.

همچنین در پی تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، فلسطینیان حاضر در این مکان شریف با شعار «روح و جانمان فدای مسجد الاقصی» حمایت خود را از قبله اول مسلمانان در مقابل هر تعرضی اعلام کردند.

کانال تلگرام خبرگزاری شهاب نیز تصاویری از استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در اطراف در‌های مسجد الاقصی همزمان با آغاز تعرض شهرک نشینان صهیونیست به این مسجد منتشر کرد و از حمله نظامیان به نگهبانان مستقر در داخل مسجد الاقصی خبر داد. شبکه تلویزیونی الجزیره نیز گزارش دادا در پی فراخوانی که برای حضور شهرک نشینان در مسجد الاقصی صادر شد، ده‌ها شهرک نشین از باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند.

شهرک نشینان با حمایت نظامیان اشغالگر وارد مسجد الاقصی شدند و با توجه به اینکه فلسطینیان از سپیده صبح در مسجد الاقصی حاضر بودند انتظار می‌رود میان آن‌ها و شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر تنش‌هایی ایجاد شود.

پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به درخواست صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: فراخوان صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی آتش جنگ را علیه ملت و مقدسات فلسطین شعله ور می‌سازد و ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این فراخوان‌ها می‌دانیم. ما هرگز از دفاع از سرزمین و مقدسات خود با هر هزینه‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به رژیم اشغالگر و سران شکست خورده آن درباره حمله به مسجد الاقصی و اجازه دادن به گروه‌های تروریستی راست افراطی برای یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن با افسانه‌ها و آیین‌های دروغین خود هشدار می‌دهیم. این تجاوز جنایتکارانه علیه مردم و مقدسات ما مستلزم آن است که همه برای نبردی آشکار آماده شوند که ارکان رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد و حق کامل ما را نسبت به سرزمین و مقدسات‌مان ثابت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تازه ماکارونی و نان باگت هم میگن گرون شده. روغن هم کمیاب شده
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۲۰:۲۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
جای علی اکبر رائفی پور در صدا سیما خالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر من کار آقای رئیسی درست بود .
گرانی ها همیشه باعث مستحکم شدن پایه های اسلام و انقلاب میشود
صبر مردم باید بیشتر بشود . اینها همگی امتحان الهی است و مانند فولاد ابدیده میکند مستضعفین رو .
همان الان اطبا مشهور غرب مصرف نان و ماکارونی رو منع کرده اند و مضررات فراوان دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا درسته گرسنگی باعث افزایش توان و قدرت و صبر و تحمل میشود چرا مردم اصلا ۱۲ ماه سال را روزه نگیرن ،در خانه خود درخت بکارند و شام هم میتوانن اکسیژن خالص مصرف کنند بسیار خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقا استشهادی خواستین همچنان در خدمتم
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۷:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

نام درستش انتحاری است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
از ماکارونی و سیسمونی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
عقلت در حد همون ماکارونی هستش نه بیشتر
حالا برو عرقتو بخور منافق بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا درسته سنی هستند ولی مسلمان واقعی هستند این گرهها مقاومت ودشمن دروغ گو خوب شناختند و میدانند که جنگ بر سر اعتقاد پاکشان است و درباره هتک هرمت به مسجدالاقصی.به زمین و سرزمین کار ندارند به آن افسانه های دروغینشان کار دارند که چند سالی است آن را شروع کردند هرکس تشخیص ندهد ما شیعه ها خوب میدانیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب به ما چه؟؟؟من تو مملکت خودم نصف بیشتر مردم زیر خط فقر هستن در حالی که یه کشور نفتی حاشیه خلیج فارس هستیم..پول نفت رو میدین اینا که چی بشه؟لعنت بر خائن
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۱۵:۴۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا هروقت صحبت از سوریه ، فلسطین یا عراق و یمن میشه انسانیت و وجدان خودتون رو زیر پا له میکنید ؟ مشکلات اقتصادی کشور ما بخاطر طمع و سودجویی یکسری افراد هست که حاظرن به خاطر منافع خودشون بقیه رو قربانی کنن الحمدالله کشور ما نسبت به خیلی از کشور های دیگه جایگاه مناسبی داره.هروقت قیمت ماشین و هرچیز دیگه بالا میره مردم بیشتر خرید میکنن.درضمن وظیفه شرعی ماست به مسلمانانی که درحقشون ظلم میشه کمک کنیم و دستشونو بگیریم.لطفا قبل از حرف زدن کمی فکر کنید .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

به نظر من فقط باید بدهند به افغانستان ،
نه دریا دارد و نه نفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا مردم دارن بامشکللت دستوپنجه نرم میکنندو خانواده ها ازهم میپاشند فرزندان طلاق وفسادوجرم زیاد شده لطفا وضعیت مسلمانان ایران رو درست کنید ثروت های ملی رو خرج مشکلات مردم وفقر کنید خواهشا نه چیزی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلیمانی جان. فقط مسلمانان فلسطین مظلوم هستن چطور کشتار مسلمانان چین و میانمار رو ندیدین که برین کمک. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه. کشور ما نسبت به چه کشور هایی جایگاه مناسب داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
عزیز اگر انسانیت و وجدانت رو زیر پا نزاشته بودی مردم گشنه این کشور رو هم میدیدی همه مثل شما حقوق بالا نمیگرن یه نون بود اینم دارن گرون میکنن
آخرین اخبار