نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: توجه به خواسته‌های کارگران امری ضروری است لذا باید به گونه‌ای برنامه ربزی شود که مجموعه‌های صنعتی و کارگری متضرر نشوند.

نماینده مردم‌شهرستان‌های زرند و کوهبنان با شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر کوهبنان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم‌زرند و کوهبنان گفت: در سال ۱۴۰۱ سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی قرار داریم که منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری برای محقق شدن این مهم بایستی در دستور کار قرار گیرد.

به گفته شریعتی مجلس در راس امور قرار دارد لذا لوایح و قوانین باید به گونه‌ای تنظیم شود که کل کشور را در بر بگیرد و همگان منتفع شوند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: امسال سیل جنوب کرمان و سرما زدگی کشاورزان استان کرمان را دچار بحران جدی کرد البته مشکلات به وزرای مربوطه انتقال داده شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان می‌گوید: توجه به خواسته‌های کارگران امری ضروری است، چون نقطعه عطف تولید کشور هستند لذا باید به گونه‌ای برنامه ربزی شود که مجموعه‌های صنعتی و کارگری متضرر نشوند.

 عفت شریعتی کوهبنانی گفت پیگیر کارخانه سرب و روی در کوهبنان هستیم در حالی که از زمان سرپرستی مدرس خیابانی بر وزارت صمت پیگیر کار بودیم.

به گفته شریعتی برای جذب قیر رایگان پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و برای رفع مشکل سوخت تراکتور‌های کشاورزی بدون پلاک هم اقداماتی صورت گرفته است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: با تقویت مبانی فرهنگی باید تلاش شود که همچنان کوهبنان جایگاه فرهنگی خود را در کشور حفظ کند.

در ادامه احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: با همکاری اعضای شورای شهر بدنبال جذب منابع برای شهرداری کوهبنان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری برای مردم در جای جای شهر داشته باشیم.

به گفته شهردار کوهبنان در چند ماه گذشته بر کاهش هزینه و افزایش خدمات و بهره وری بهتر و بیشتر اقدام کردیم.

محمدی گفت: در مباحث فرهنگی، اجتماعی، توسعه و عمران شهری، ارتقای درجه شهرداری از ۵ به ۶، چیدمان نیروی انسانی، در مباحث مالی و ارزش افزوده توفیقاتی داشتیم.

به گفته محمدی راه اندازی کارخانه آسفالت، راه اندازی کارگاه قطعات بتنی، اجرای فاز اول پارک مقبره آخوند، تعریض خیابان‌ها و کوچه‌ها، نورپردازی در پارک‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، بازسازی سینما، برگزاری چندین جشن و نورافشانی و. در سایه همدلی، همکاری و همیاری با اعضای شورای شهر بوجود آمده است.

شهردار کوهبنان گفت: در بحث ماشین آلات، تفکیک املاک، تهیه قیر رایگان، دفن زباله دچار چالش و مشکل هستیم.

به گفته شهردار کوهبنان با توجه به فصل مشترک در برخی معابر اصلی با راه و شهرسازی نیاز به همکاری و مساعدت مالی داریم تا نسبت به تعریض خیابان اصلی اقدام شود.

در ادامه حجت الاسلام داود خالداری سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن که بیش از ۱۱۰۰ نفر ثبت نام کردند برای تامین زمین نیاز به جابجایی سیل بند داریم که برای رفع این مشکل نیاز به ده میلیارد تومان بودجه است که با همکاری و همیاری نماینده مردم در مجلس مرتفع خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهرکوهبنان بعد از زلزله شب یلدای سال ۹۶ بسیاری از معابر و کوچه‌های اصلی و فرعی دچار خسارت جدی شدند که نیاز به زیر سازی و آسفالت دارند که این مهم با همکاری و همیاری مردم محقق خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کوهبنان گفت: به منظور رصد مشکلات محلات و اولویت بندی کار‌ها نسبت به انتخاب شهردار محلات اقدام شد که مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

در ادامه سید فهیم روح الامینی رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: ۸۴ هکتار برای نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده که مسیر هدایت آب‌های سطحی بایستی انجام شود که با این مهم ساخت و ساز در شهرستان رونق خاصی خواهد گرفت.

به گفته رئیس شورای شهر کوهبنان در شهرک سی صد واحدی شهید سلیمانی آماده سازی معابر و کوچه‌ها جهت جدول گذاری و آسفالت در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: بیشتر مردم شهرستان در معادن زغال سنگ و سرب و روی به عنوان کارگر مشغول به کار هستند لذا درآمد بسیار پائینی دارند جا دارد مردم این شهرستان در پرداخت اقساط وام مسکن جز دهک‌های پائین قرار گیرند تا قسط کمتری توسط مردم پرداخت گردد.

به گفته روح الامینی قیر رایگان برای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته شده که نیاز به مساعدت نماینده مردم در مجلس برای رفع مشکل دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار