۱۱۰ طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان مرکزی آماده بهره برداری

در هفته بسیج‌سازندگی ۱۱۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در بخش‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.

از شنبه ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی تا شنبه ۲۴ اردیبهشت، هفته بسیج سازندگی نام گرفته و در این هفته برنامه‌های این سازمان اجرا می‌شود.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی برنامه‌های این سازمان را به صورت زیر تشریح کرد.

در هفته بسیج‌سازندگی ۱۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در بخش‌های مسکن محرومین، لایه روبی و احیای قنوات، راه بین مزارع و کانال‌های انتقال آب به بهره برداری می‌رسد.

رزمایش جهادگران فاطمی در استان مرکزی با مشارکت ۳۵۰ گروه جهادی و ۴ هزار جهادگر در طول هفته بسیج سازندگی از جمله برنامه‌ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مومنانه ارائه می‌کنند و کلیه اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

یادواره شهدای جهادگران، افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، ارائه خدمات گروه‌های جهادی به، ولی نعمتان و مردم در سراسر استان و در عرصه‌های مختلف، بهره برداری از فرصت‌های شغلی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی است.

افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و بهره برداری از ۳ هزار و ۷۰ اشتغال که با تکیه بر ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه و ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات بسیج سازندگی ایجاد شده از دیگر برنامه‌ها در هفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده که در عرصه‌های مختلف به شکل تخصصی به مردم و، ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می‌کنند و به فضل الهی و نقش آفرینی گروه‌های جهادی فصل جدیدی از قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد شروع شده است.

در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در سطح استان مرکزی پیش بینی شده که از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در سراسر استان برگزار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.