حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: مردم از دولت انقلابی انتظار دارند که در مسائل معیشتی سرعت عمل داشته باشد تا دشمن نتواند از این روزنه مردم را بی اعتماد کند.

امام جمعه موقت بیرجند، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر بیرجند گفت: در شرایط کنونی کشور، مردم انتظاراتی در حوزه معیشت دارند که دولت باید به آن بپردازد و مطمئنا مردم هم از این دولت با قوت حمایت خواهند کرد.

او گفت: اطاعت از ولی فقیه وظیفه‌ی همگان در همه زمان هاست و مردم ایران هم در شرایط کنونی با بصیرت و ولایتمداری، انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهند رساند.

حجت‌الاسلام نوفرستی گفت: ۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است که اینگونه اقدامات نتیجه تفکراتی همچون وهابیت است که دشمن در تمام این سال‌ها به وسیله آن می‌خواهد در مقابل اسلام ناب بایستد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز با وجود همه این جریانات و دسیسه‌های دشمنان، اسلام ناب در حال رشد است و دشمنان ما هم در حال افول هستند و دیگر جایگاهی ندارند که نمونه‌های آن را می‌توان در شکست‌های پیوسته آنان در منطقه ای همچون افغانستان دید.

او گفت: تقوا و تقرب به خدا بزرگترین سرمایه‌ی یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان است که مومنان باید از این پس با مبارزه با هوای نفس از دستاورد‌های این ماه بزرگ مراقبت کنند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با تبریک هفته معلم، شهید مطهری را معلمی بزرگ برای دیروز، امروز و فردای کشور دانست و گفت: شهید مطهری یک اسلام شناس و معلم بزرگ بود که با اندیشه ناب خود در مقابل جریان‌های مختلف ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.