عملیات زیرسازی و آسفالت ۲ روستای رمین و عثمان چابهار با حضور اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آغاز شد.

 سرپرست معاونت استانداری سیستان و بلوچستان و فرمانداری ویژه چابهار  در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت ۲ روستای حاشیه شهر چابهار  گفت: مردم حاشیه شهر چابهار از امکانات اولیه برق، آب، مدرسه، فضای سبز، امکانات ورزشی و بهداشتی محروم هستند و در این رابطه نگرانی‌های متعددی وجود دارد که همه این مشکلات باید رفع شود.

جواد سپاهی گفت: مسوولان نظام جمهوری اسلامی باید خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند خصوصا در چابهار که شاهد حاشیه نشینی و کمبود شدید امکانات هستیم می‌طلبد تلاش و کوشش بیشتری را شاهد باشیم.

او گفت: درخواست ما کاهش مشکلات و ساماندهی سریع حاشیه‌نشینی است.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری و مسوولان برای توسعه سواحل مکُران قدردانی کرد و گفت:حضور میدانی رییس بنیاد مسکن کشور و سایر مسوولان دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی، نوید دهنده توسعه و آبادانی مناطق حاشیه شهر و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی و همچنین افزایش زیرساخت‌های روستاهای چابهار است.

این مراسم با حضور اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و معتمدان این منطقه در روستای رمین برگزار شد.

قرار است ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت و ۱۰۰ هزار مترمربع زیرسازی معابر در روستای رمین و عثمان‌آباد و سه پارک در روستاهای رمین، عثمان آباد و کُمب للو با مجموع اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در سه ماه آینده اجرا و تکمیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار