نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتظار و مطالبه امروز مردم از قوه مجریه و قوه قضاییه برخورد با گرانفروشی و دلالانی است که موجب آشفتگی بازار می‌شوند.

حجت الاسلام سید "احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه در لرستان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی ضمن تبریک عید سعید فطر به بحث گرانفروشی اشاره کرد و گفت: امروز مردم ما به لحاظ معیشتی با مشکلاتی رو به رو هستند و متاسفانه شاهد گرانی برخی از اقلام‌ها در سطح کشور و استان‌ها هستیم.

او تاکید کرد: مطالبه به جد و انتظار مردم از دولت و قوه قضاییه این است که مانع گرانفروشی بی منطق باشند و با دلالانی که باعث گرانفروشی اقلام شده‌اند برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند یادآور شد: مردم نباید بیش از این شاهد حقوق‌های نجومی و اعلام ابر بدهکاران بانکی در سطح کشور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: امروز اقتصاد کشور باید به دست انسان‌های مومن و با انگیزه قرار گیرد که نتیجه آن عزت، آرامش و سربلندی کشور باشد.

او بیان کرد: امروز در شأن این ملت نیست که شاهد صادرات کالا‌های مورد نیاز و واردات کالا‌های قاچاق به کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: کسانی که در وزارت نیرو هستند باید بدانند احداث سد معشوره و سد‌های در حال مطالعه و در دست اجرا در لرستان، احداث شبکه‌های آبیاری جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری در نوزدهم آذر ماه سال گذشته لرستان است.

او اظهار داشت: احداث سد معشوره با مخزنی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب یکی از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم انتظار دارند که به زودی عملیات ساخت آن آغاز شود.

امام جمعه خرم‌آباد به گرانی خودرو در کشور نیز اشاره کرد و گفت: این گرانی‌ها در شأن و منزلت جمهوری اسلامی و انقلاب نیست، لذا علی رغم و بی کیفیت بودن تولیدات خودرو هر روز ما شاهد افزایش قیمت خودرو در سطح کشور هستیم و انتظار ما این است که دولتمردان دسته انسان‌های نادان و ناتوان را در بحث خودرو قطع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به هفته معلم اشاره کرد و گفت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته که خوشبختانه در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شاهد پرورش مدیران دانا، توانمند و انقلابی هستیم که می‌توانند با برنامه ریزی‌های درست آینده خوبی را برای کشور و استان مان در بحث آموزش رقم بزنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sadeghi
۰۱:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
پیش از این اکباتان محله ساکت و آرامی بود الان از مرگ اون زنه تا بحال یکسری لات و اوباش اینجارا نا آرام و ناامن کردند .خواهشا رسیدگی جدی کنید .خیلی خانه ها بیمار و بچه کوچک دارند .ما از اینهمه مزاحمت خسته شدیم