نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید با نگاه جهادی خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دچار آسیب نشوند.

حجت الاسلام مصطفی محامی  در همایش روز ملی شوراها در سرسرای اجتماعات شورای اسلامی زاهدان  گفت: شوراها باید بتوانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و کارگروه ها نیز جلسات مستمر تشکیل دهند و نظارت ها تقویت شود.

او  گفت: دستگاه های مختلف استانی و کشوری نیز باید پای کار بیایند و در کنار شوراها فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  گفت: شوراها به دلیل دیرتصمیم گیری یا بد تصمیم گیری، نداشتن جمع بندی درست در تصمیمات و نپذیرفتن مسئولیت ها گاهی دچار آسیب می شوند که باید با همت اعضا و نگاه جهادی مشکلات و آسیب ها برطرف شوند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این همایش گفت: همه مردم باید در پیشرفت، آبادانی و مدیریت شهر مشارکت کنند تا پروژه ها دقیق اجرا شود و یکی از کارهای شورا نیز جذب مشارکت و حضور مردم در بخش های مختلف است.

سردار پاسدار محمد کرمی گفت: از صاحبان سرمایه و سرمایه گذاران بومی انتظار است در این منطقه سرمایه گذاری کنند و  سیستان و بلوچستان در حوزه معادن و مرز ظرفیت های زیادی دارد که باید با نوآوری، خلاقیت و توانمندی به صورت مستمر در میدان حضور داشت و دانشگاه ها نیز پشتوانه مهمی بشمار می روند که می توان از این ظرفیت بخوبی استفاده کرد.

او گفت: اسلام یک نظام کارآمد است که کار، تلاش و کوشش را عبادت می داند و باید تلاش شود تا کار مردم انجام و شهر به پیشرفت های خوبی برسد زیرا با توکل بر خدا مشکلات حل شدنی است و در کارهای عمرانی نباید هیچگونه توقفی وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار