معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ جزئیات حادثه سد لتیان و دستگیری یک زن را که در فضای مجازی بحث برانگیز شده بود تشریح کرد.

 سرهنگ مراد مرادی در خصوص تصاویر منتشر شده مبنی بر دستگیری خانمی در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری، اظهار داشت: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون شده و دستور ایست صـادر کردند، ولی آن‌ها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­‌شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه‌های پلیس بوده و مورد تأیید نیست خاطرنشان کرد: در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می‌کند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
کار درستی کردن وقتی کسی وحشی بازی میکنه پلیس چیکارش کنه بزاره رو سرش حلوا حلوا کنه باید برخورد کنه دیکه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
از اولم معلوم بود ی انگی ب اون بدبخت میزنن و تقصیر کار زنه میشه.
چ موادی چ کشکی و چ دوغی .
اصن گریم ک گراس هم پیششون بوده ک نبوده ولی ما فرض میگیریم ک بوده تو همچین مواقعی باید پلیس خانم این کار رو انجام بده اون از راه درستش نه مثل ی حیوون برهنه کنن و سوار ماشینش کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۵:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پلیس نیستم ولی خدا وکیلی پلیس چقد اعصاب داشته باشه پلیس داره با مجرم برخورد میکنه مجرم یعنی ی آدم ک یه سری چیزا رو نمیفهمه و نمیخواد بفهمه حالا ممکنه بدرفتاری یا حتی بددهنی هم بکنه دیگه پلیس بنده خدا چقد صبر داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودزاده
۱۲:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام به نظر من پليس یه کم خشن برخورد کرده والا پليس بامردم هست وازمردم میباشد
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی مصطفی پور
۰۲:۰۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
در بسیاری از موارد این جور افراد با سرو صدا و فریادهای وامصیبتا اذهان عمومی رو مشوش میکنن و جای مجرم و مجری قانون عوض میشه ،اگه پلیس صحنه رو سریعتر جمع و جور نکنه و برخورد قاطع نکنه تبدیل به چالش شده و مشکلاتی از قبیل شلوغی ،ترافیک،برهم خوردن نظم عمومی و از این قبیل میشه ،خلاف صورت گرفته مجری قانون باید برخورد کنه ،حالا وایسا اون گوشه تا مامور زن بیاد تورو ببره ،اونم خوشکل با اون حال خوشش مظلوم بدون سرو صدا می ایسته تا خانوم مامور برسه یا الله بفرما تو ماشین بریم دُر دُر