مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت:هدفمند کردن و هوشمندسازی یارانه‌ها به جبران سبد خانوار کمک می‌کند و از رانت خواری جلوگیری می‌شود.

مهدی سلیمانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان در مورد پذیرش سمت در جمهوری اسلامی به مانند دو میدانی است که توقف ندارد گفت: ممکن است در مسیر راه مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی اختلاف دیدگاه باشد، اما باید از تجارب دیگران استفاده کرد تا اصلاح امور صورت بگیرد.

او می‌گوید از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان باید برای بهتر شدن شرایط سخت اقتصادی استفاده کرد، همچنین دلیل عمده مشکلات عدم همکاری است، زیرا اگر همکاری نباشد کار‌ها به سرانجام مقصود نمی‌رسد، البته مشکل محدودیت منابع و اعتبارات هم وجود دارد، اما می‌شود با هم‌افزایی موانع را پشت سر گذاشت.

دشمن تلاش می‌کند با پمپاژ اخبار منفی به ناامیدی در بین مردم دامن بزند که باید در راستای خنثی کردن این توطئه همه مسئولان تلاش کنند.

سلیمانی می‌گوید ملاقات مردمی بخشی از مردمی بودن است، اما اصل موضوع ارتباط صمیمی دولتمردان با مردم است که نمونه بارز آن سفر رئیس‌جمهور به مناطقی است که تاکنون مسئولان و حتی دولت‌های قبلی سفری به آن مناطق نداشتند.

مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: حذف ارز ترجیحی یعنی هوشمندسازی توزیع کالا‌های اساسی، ضمن اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۹۰۰ هزار میلیارد تومان تحت عنوان ارز ترجیحی به برخی واردکنندگان با این هدف که کالا‌های اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد پرداخت شد، اما متأسفانه با انحراف زیادی مواجه شدیم تا جایی که کالا‌های غیر ضروری و قاچاق وارد کشور شد و کالا‌های اساسی سر از کشور‌های همسایه درآورد.

هدفمند کردن و هوشمندسازی یارانه‌ها به جبران سبد خانوار کمک می‌کند و از رانت خواری جلوگیری می‌شودبه همین منظور اجرای بهتر طرح امروز قرارگاه عدالت اقتصادی در استان اصفهان توسط استاندار اصفهان راه‌اندازی شد.

سلیمانی معتقد است رسانه‌ها زبان گویای دولت و پل ارتباط مردم و مسؤولان هستند لذا بر همکاری مسؤولان اجرایی با رسانه‌ها تأکید دارم.

در پایان این جلسه مهدی سرلک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی و علیرضا فخری‌زاده به عنوان معاون عمرانی فرمانداری گلپایگان معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
توکه راست میگی
آخرین اخبار