نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان گفت: با وجود شبیخون فرهنگی که دشمنان به راه انداخته‌اند، مهمترین کار، کار فرهنگی است و معلمان افسران این جبهه فرهنگی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی در مراسم محوری تجلیل از معلمان نمونه استانی و نواحی زاهدان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: جایگاه والای تعلیم و تعلم در جامعه و خصوصاً در جامعه اسلامی به خوبی در آیات قرآنی و احادیث و روایات تصریح و تشریح شده است.

او گفت:  به همین نسبت نیز جایگاه معلم در جامعه ارزشمند، حساس و تاثیرگذار است به طوری که می‌توان از معلمان به عنوان افرادی جامعه ساز، تاریخ ساز و آینده ساز یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: با وجود شبیخون فرهنگی که دشمنان به راه انداخته‌اند، مهمترین کار، کار فرهنگی است و معلمان افسران این جبهه فرهنگی هستند.

امام جمعه زاهدان گفت: اگر معلمان به درستی بتوانند ایفای نقش کنند، آینده این کشور را با تربیت نسلی بصیر و شجاع تضمین خواهند کرد.

او گفت: تجلیل از مقام معلم باید به یک فرهنگ در میان خانواده‌ها تبدیل شود و به دانش آموزان منتقل گردد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: بخش دیگری از تکریم مقام معلمان بر عهده دستگاه‌های اجرایی و دولت است.

او گفت:  رسیدگی به مطالبات به حق معلمان باید در اولویت کاری دولت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامیگفت: باید به معلمان و مطالبات آنان پاسخ مثبت داد و در عمل از مقام آنان تجلیل کرد.

او گفت: بخش دیگری از تجلیل جایگاه معلم، به دست خود معلمان است و آن با اعتقاد و ایمان معلم به اهمیت و ارزشمندی کارش، میسر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار