در تعطیلات عید فطر کارگران غار علیصدر قایق‌های مسافران را می‌راندند و مسافران را در انتهای راه به حال خود رها می کردند که این موضوع موجب ایجاد نارضایتی هایی شده بود.

علی‌محمد عنایتی‌اکمل مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: کارگران پس از رها کردن آنان اقدام به تحصن در محوطه ورودی غار علیصدر می‌نمایند تا با این کار قرارداد خود را تمدید کنند.

او گفت: در هر مجموعه‌ای ابتدا میزان درآمد و هزینه سنجیده می‌شود، غار علیصدر در فروردین‌ امسال چهار و نیم میلیارد تومان حقوق پرداخت کرد بنابراین تمدید قرارداد کارکنان ارتباط مستقیمی با میزان درآمد دارد.

 مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر  تجمع کارکنان غار علیصدر در تعطیلات عید فطر را اخلاقی ندانست و این کار را ضربه ای به وجهه گردشگری استان عنوان کرد. 

عنایتی در ادامه گفت: ادعای این افراد غیر واقعی و واهی است، این کارکنان ادعا داشتند مدت قرادادشان باید از ۶ به ۸ ماه افزایش یابد در صورتی که در تمدید قرارداد، کارکنانی که سابقه فعالیت بیشتری دارند در اولویت هستند و نیرو‌ها باید به این نکته توجه کنند.

به گفته او مجموعه علیصدر توجه ویژه‌ای به افراد آسیب‌پذیر دارد و موضع گرفتن نیرو‌ها منطقی نیست، با وجود اینکه غار علیصدر جنبه سخت و زیان‌آور دارد، اما تاکنون یک درصد از حق و حقوق کارکنان این مجموعه ضایع نشده است.

عنایتی گفت: در نهایت قرارداد نیرو‌های معترض تمدید شد واین مسائل به دیدگاه نماینده مردم بهار و کبوداهنگ در مجلس شورای اسلامی در مورد غار علیصدر بی‌ربط نیست.

عنایتی‌اکمل گفت: شرکت سیاحتی علیصدر با موضوع تحقیق و تفحص غار موافق است، و با توجه به اینکه یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص است باید این کار انجام شود و اگر نکته‌ای خلاف واقع محرز شود پاسخگو هستیم.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: این ادعا که در غار علیصدر تنها باید اهالی بومی فعالیت کنند منطقی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
باتعیطیلات تابستانی مسافرت ها به این غارشروع می شود عذابی سخت برای تمامی رانندگانی است که ازاین جاده استفاده میکنند چراکه صف طولانی وترافیک بیش ازحدآن برای مسافران درجاده باریک دردسرسازاست.پول سیاحت غاربرای یکسری است ودردسرترافیک وتصادفش برای منطقه.
آخرین اخبار