رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

میزان جرم در بین نیروهای مسلح به حداقل رسیده است/ تاکید ویژه بر پیشگیری از وقوع جرم

پورخاقان گفت: کمترین جرم در بین نیرو‌های مسلح دنیا در کشور ما اتفاق می‌افتد و امسال هیچ جرمی در بین نیرو‌های مسلح نداشتیم.

حجت الاسلام و‌المسلمین احمدرضا پورخاقان در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان انتظامی استان گفت: نیرو‌های مسلح یکی از ارکان اقتدار کشور هستند و پشتوانه امن مردم و زینت حاکمان به شمار می‌آیند، کشوری می‌تواند مستقل باشد که نیروی مسلح مکتبی، مومن و مردمی داشته باشد که به مردم خدمت کند.

حجت الاسلام و‌المسلمین پورخاقان افزود: اگر امروز شاهد امنیت مثال زدنی در سطح منطقه هستیم به خاطر اقدامات نیرو‌های مسلح در دوره‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: نیرو‌های ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با تمام وجود ثابت کرده اند در خدمت ملت و انقلاب هستند.

پورخاقان بیان کرد: بزرگترین وظیفه ما این است که برای پیشگیری از وقوع جرم قدم برداریم و باید توجه داشت که حتی یک مجرم هم در بین نیرو‌های مسلح زیاد است و می‌تواند تبعات زیادی را به همراه داشته باشد و از این رو درصورت وقوع جرم باید زمینه‌های آن شناسایی شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: کمترین جرم در بین نیروهای مسلح دنیا در کشور ما اتفاق می‌افتد و امسال هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح نداشتیم، البته تشکیل پرونده داشتیم ولی جرمی به وقوع نپیوست .

در این مراسم از تلاش‌های مجتبی شیرود بزرگی تقدیر و جلالی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و امیر سام نژاد به عنوان دادستان نظامی استان قزوین معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار