امام جمعه قزوین:

سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب نماز بود

امام جمعه قزوین گفت: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب نماز بود و هرکجا حضور می‌یافت امنیت، اقتدار، عزت و دلگرمی را برای مردم به دنبال می‌آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در همایش منزلت نماز نیرو‌های مسلح استان گفت: قدرت کشور، مردم و مقاومت اسلامی بستگی به قدرت اقامه نماز دارد و جایگاه نماز به اندازه‌ای والا است که اقامه آن توسط پیامبر باعث ایجاد تحولات بسیاری تا به امروز شد.

وی افزود: تمامی عبادت‌ها به تقوا ختم می‌شوند و تقوا قدرت، توانایی و دانایی به انسان می‌دهد که به تمامی این موضوعات به شدت محتاج هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: پیامبر اکرم فرمود هر کس تقوا پیشه کند قوی زندگی خواهد کرد و اگر در بلاد دشمن هم باشد با عزت و اقتدار در آنجا حضور می‌یابد که مصداق این حدیث را می‌توان درباره امام خمینی (ره) در مدت اقامت ایشان در پاریس و عراق تفسیر کرد.

وی با بیان اینکه هر مکانی در اختیار ما قرار بگیرد باید در وهله نخست با امکانات آن، نماز را به پا داریم، اظهار داشت: منافقین با بی حالی و خستگی نماز را به پا می‌دارند و جز اندکی در نماز به یاد خدا نیستند و نمازی که اقامه نشود نتیجه بخش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نماز باید ذکر را در انسان بیدار کند و اگر این مهم رقم بخورد بدی‌ها در انسان شکل نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار