مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:مشارکت مردم در پویش زنجان همدل نشان از حس نوعدوستی، همدلی و وفاق زنجانی ها دارد.

لطیفی در دیدار با رئیس دادگستری استان زنجان گفت: تلاش شبانه روزی همکاران صدا وسیمای مرکز زنجان و همکاری مردم در پویش زنجان همدل نشان از حس نوعدوستی، همدلی و وفاق زنجانی ها دارد.

او می گوید: مجازات زندان اگرچه به عنوان یک راهکار برای اصلاح، درمان، پیشگیری و رعایت عدالت درجامعه در مواجهه با قانون شکنان و مجرمان پذیرفته شده، اما آسیب‌های ناشی از آن، خانواده زندانی را در ردیف قربانیان واقعی جرم قرار می‌دهد و زندانی شدن یک پدر یا مادر تبعات منفی زیادی در پی دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در خصوص اهداف اجرای پویش زنجان همدل، گفت: در تلاشیم که در کنار فرهنگ سازی این موضوع و بسط و نهادینه کردن آن در میان اقشار مختلف جامعه، قدم‌های خیر و مثبتی برای رفع گوشه‌ای از مشکلات مردم برداریم.

او در ادامه بر آمادگی صداوسیمای استان برای مشارکت در برگزاری اینگونه پویش‌ها و حرکت‌های خیرخواهانه برای جلب مشارکت مردم و خیرین تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی هم در این دیدار عملکرد صداوسیمای استان را در چندسال أخیر بسیار خوب و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: نوع تعامل و توجه صدا و سیما به خواسته‌ها و نیاز‌های جامعه و مردم بر اساس ضرورت‌ها مطابق با سیاست‌های نظام بوده و توفیقات خوبی را به دست آورده است.

او می گوید: عملکرد صداوسیمای استان زنجان در پوشش گسترده پویش زنجان همدل قابل تقدیر است.

به گفته نیارکی استان زنجان در امر نیکوکاری در کشور رتبه نخست را دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مردم زنجان در راستای اجرای طرح پویش زنجان همدل بیش از ۶۷ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های مدیرکل و تعدادی از معاونین، مدیران و همکاران مرکز در نقش بسزایی در پوشش این طرح داشتند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.