یک کاروان از کهگیلویه و بویراحمد عازم مکه می شود

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به اعلام کشور عربستان اعزام افراد زیر ۶۵ سال و افرادی که سه مرحله واکسن کرونا را کامل دریافت کرده اند فراهم است..

سید محسن قوامی نژاد با بیان اینکه امسال بیش از ۳۹ هزار و ۶۳۵ تن از ایران برای شرکت در مراسم حج تمتع عازم عربستان می‌شوند، گفت: سهمیه استان باتوجه به شرایط اعلام شده از سوی عربستان یک کاروان ۴۵ نفره است.

او می گوید: این افراد گروهی هستند که در سال ۹۹ در کاروان ثبت نام کرده بودند، ولی به دلیل شرایط بیماری کرونا و اعلام کشور عربستان نتوانستند مناسک حج را انجام دهند.

به گفته قوامی نژاد، بنا به اعلام کشور عربستان اعزام افراد زیر ۶۵ سال و افرادی که سه مرحله واکسن کرونا را کامل دریافت کرده اند فراهم است.

مدیرکل حج و زیارت استان گفت: افراد برای ثبت نام اولیه باید دو نوبت واکسن دریافت کرده باشند، اما برای تشرف به سرزمین وحی تزریق سه  نوبت الزامی است و همچنین آزمایش pcr پی سی آرا تایید شده ۷۲ ساعت قبل از اعزام، الزامی است.

او می گوید: افرادی که در کاروان سال ۹۹ ثبت نام و هزینه پرداخت کرده اند اما امکان اعزام برایشان فراهم نیست انصراف ندهند، تا سهمیه آن‌ها، برای حج سال آینده محفوظ بماند.

به گفته مدیرکل حج و زیارت استان، کلاس آموزشی زائران استان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و زائران استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۴ خرداد به بعد، از ایستگاه پروازی فرودگاه شهید دستغیب شیراز اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.