مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین ماه امسال ۲۰۶ هزار و ۵۵۳ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

فریبرز کرمی گفت : این تعداد جابجایی نسبت به فروردین پارسال که بیش از ۲۰۸ هزار مسافر جابه جا شدند یک درصد کاهش داشته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد مسافران جابجا شده با اتوبوس طی فروردین ماه ۷۱ هزار و ۶۶۸ هزار نفر بوده است که نسبت به پارسال شاهد رشد ۲۶ درصدی هستیم.

بیش از ۷۶ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ برای سفر‌های خود از مینی بوس استفاده کرده اند که نسبت به پارسال شاهد کاهش ۱۸ درصدی هستیم و ۵۹ هزار نفر سواری بین شهری را برای جابجای انتخاب کرده اند.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از جمله عوامل کاهش تعداد سفر در استان کرمانشاه بوده است.

در باجه متمرکز فروش بلیط قبل از صدور بلیط وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کدملی به سامانه سروا (سازمان فنی اطلاعات ایران) استعلام می‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در حال اجرا می‌باشد.

فعالیت غیرمجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی، تاکسی‌های اینترنتی درون شهری در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده و توصیه می‌گردد، از ناوگان حمل و نقل عمومی برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده نمایند.

مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود .

بیش از ۳۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های هوشمند انجام شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین‌ماه امسال بیش از ۳۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط سامانه‌های هوشمند در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده که ۳۴ درصد کاهش یافته است.

فریبرز کرمی گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ۳۰ هزار و ۷۱۵ تخلف سرعت غیر مجاز توسط دوربین هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای ثبت شده است که نسبت به پارسال با ۴۶ هزار و ۸۰۲ تخلف کاهش ۳۴ درصدی داشته است.

بیشترین سرعت ثبت شده در محور کرمانشاه به سنندج (ایستگاه پادگان شهداء) مربوط به پژو پارس با سرعت ۱۶۵ کیلومتر بوده است.

در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه ۳۱ دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای وجود دارد که سامانه‌های ثبت تخلفات جاده‌ای قابلیت تشخیص انواع تخلفات از جمله سرعت لحظه‌ای غیر مجاز در محل نصب سامانه، سرعت غیر مجاز متوسط در طول مسیر‌ها بین دو سامانه، تخلف عدم تردد از بین خطوط و عدم رعایت فاصله طولی با برخودروی جلویی را دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.