مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سومین روز از هفته‌ هلال احمر در روستای جنت بو شهرستان سنندج، مانور تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری BHCu جهت ارائه خدمات پزشکی برگزار شد.

دکتر جلالی گفت: تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی و همکاری جوانان، امدادگران و پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر کردستان صورت گرفت و در مناطق کم برخوردار سنندج خدمات بهداشتی و درمانی ارائه نمود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هر سال همزمان با هفته هلال‌احمر مانور‌های مختلفی اعم از مانور بهداشت و درمان اضطراری BHCu برگزار می شود و در سال‌جاری این مانور در روستای جنت بو با توجه به بعد مکانی جهت ارائه خدمات درمانی انتخاب شده و خدماتی اعم از پزشکی، بهداشت محیط، روانشناسی، پرستاری، غربالگری، غربالگری توانبخشی، تیم حمایت روانی سحر و... ارایه شده و همچنین توزیع دارو و بسته‌های بهداشتی توسط جمعیت هلال احمر به صورت رایگان صورت گرفت.

به گفته او این طرح در دو روز ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده که پزشکان و همچنین نجاتگران جمعیت هلال احمر امروز با جدیت تمام خدمات درمانی و دارویی را ارایه نموده و به سوالات مردم پاسخ دادند.

جلالی می گوید: در سال‌های گذشته جمعیت هلال احمر نشان داده است که هرجا در هر زمان نیاز به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی باشد این نهاد در خدمت مردم است.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان، فرماندار شهرستان سنندج از روند برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری BHCU در روستای جنت بو شهرستان سنندج بازدید نموده و از خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر استان کردستان در اجرای برنامه‌های عام المنفعه قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.